SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Mitsubishi Eclipse Cross je štýlové SUV, no svoje gény nezaprie (test)

Jediný motor v ponuke má slušný apetít.

Mistubishi Eclipse Cross (Zdroj: Daniel Balucha)
Mitsubishi Eclipse Cross​​​​​​ - prehľad základných parametrov
Cena od / verzia od (eur)19 990 / 31 490
Spotreba výrobca / test (l)8,7 / 9,3
Objem batožinového priestoru (l)

341 - 448 (posuvné sedadlá)

Rozmery - rázvor, dĺžka, šírka, výška (mm)2 670; 4 405; 1 805; 1 685

Japonské Mitsubishi môžeme v súčasnosti označiť za pomerne špecifickú značku. Automobilka, ktorá ešte pár rokov dozadu ponúkala široké portfólio áut, sa v posledných rokoch zamerala takmer výhrade na automobily patriace do segmentu SUV.

Ak dáme bokom malý Space Star a pick-up L200, tak ostávajú len tri modely, na ktoré sa automobilka aktuálne spolieha. Mestský crossover ASX, kompaktné SUV Eclipse Cross a vlajková loď značky - Outlander.

K nám sa na test dostal stredný Eclispe Cross, ktorý by mal skĺbiť výhody menšieho súrodenca s vodcom celej tejto japonskej svorky.

Hoci je už Mistubishi Eclipse Cross na trhu viac ako dva roky, stále sa predáva iba s jediným motorom. Prispôsobiť si môžete aspoň stupeň výbavy, pohon a typ prevodovky. Bude takáto výzbroj v boji s konkurenciou stačiť?

Súvisiaci článok Mitsubishi Eclipse Cross je až prekvapivo nadčasový Čítajte 

Ako atlét pripravený na štart

Ak sa v súčasnej ponuke modelov značky Mitsubishi nájde také, ktoré púta pozornosť okolia, tak je to práve Eclipse Cross. Môžu za to predovšetkým jeho pomerne extravagantné tvary karosérie, ktoré azda najviac prezrádzajú japonský pôvod auta.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C6PA5 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M6PA5 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Vláda si tlieska. Testy však mnohých neodhalili, varujú experti

Falošne zdravých považuje za problém aj minister Krajčí.

Premiér Igor Matovič a minister zdravotníctva Marek Krajčí.
Podcast Dobré Ráno.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Čo vám zabudli povedať o testovaní

Zatlieskali sme si a teraz k faktom.

Peter Tkačenko

Navrhli odvolať rektora STU Fikara, na rokovaní bola polícia

Akademici si odhlasovali koniec Miroslava Fikara.

Rektor Slovenskej technickej univerzity (STU) Miroslav Fikar.

Neprehliadnite tiež

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.
Po nastúpení do auta chytáme pri zatváraní dverí vnútornú kľučku. Na jej čistenie nepoužívajte agresívnu chémiu.