SME
Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky

Seat Tarraco sa so základným motorom netrápi a ponúka dobrú výbavu (test)

Poteší slušným komfortom.

Seat Tarraco (Zdroj: Peter Kálmán)
Seat Tarraco 1,5 TSI 150 DSG - prehľad základných parametrov
Cena od / verzia od (eur)28 520 / 30 480
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)7,1 / 7,3
Objem batožinového priestoru (l)760
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 790, 4 735, 1 839, 1 673

BRATISLAVA. Seat Tarraco sme prvýkrát testovali na Vianoce 2018, keď prišlo na slovenský trh. Odvtedy sa ponuka motorov aj výbavy rozšírila a k športovo ladenej verzii FR ešte pribudne 245-koňový benzínový dvojliter TSI či plug-in hybrid.

Nás však zaujímalo, aké je Tarraco v najnižšej výbave Style so základným 1,5-litrovým motorom TSI Evo, ktorý v závere minulého roka dostal možnosť kombinácie so 7-stupňovým dvojspojkovým automatom DSG.

Strašenie s celoplošným zdražovaním nových áut sa postupne stáva realitou, takže čoraz viac oceňujeme, keď sa nám dostane do rúk auto s rozumným pomerom ceny a výbavy. Nedávno testované Tarraco sa k nim môže smelo zaradiť.

Časy, keď sme si pod slovným spojením základná výbava predstavili úplnú biedu na malých kolesách, sú už minulosťou. Pravdou je, že aj "cena od" poskočila nahor. Našťastie aspoň v prospech bezpečnosti a komfortu na palube.

Počas testu sa nás viacerí pýtali, či je Tarraco dvojča Škody Kodiaq. Konštrukčne áno, keďže obe stoja na rovnakej podvozkovej platforme MQB a rozmerovo ju využívajú na maximum.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C6WDD na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M6WDD na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Seat

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Článok je zaradený aj do ďalších tém
Rodinné autá
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Premiér Igor Matovič.
Dobré ráno

Dobré ráno: Špeciálny prokurátor Kováčik defacto skončil

Slovenská justícia sa otriasa v základoch.

Podcast Dobré Ráno.
Minister financií Eduard Heger na tlačovej konferencii o národnom reformnom pláne.
Od soboty sa ulice vyprázdnia.

Neprehliadnite tiež

Seat Tarraco FR je skvelé SUV, ktoré si zaslúži lepší motor (test)

Testovaný motor už v cenníku nahrádza výkonnejšia verzia.

Seat Tarraco FR
Osvetlená soška Spirit of Ecstasy.

Hummer sa vracia, jazdí na elektrinu a hýbe sa ako krab

Trojica elektromotorov dáva výkon až 1000 koní.

GMC Hummer EV
Hyundai Tucson