SME
Pondelok, 4. júl, 2022 | Meniny má Prokop

Seat Tarraco sa so základným motorom netrápi a ponúka dobrú výbavu (test)

Poteší slušným komfortom.

Seat Tarraco (Zdroj: Peter Kálmán)
Seat Tarraco 1,5 TSI 150 DSG - prehľad základných parametrov
Cena od / verzia od (eur)28 520 / 30 480
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)7,1 / 7,3
Objem batožinového priestoru (l)760
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 790, 4 735, 1 839, 1 673

BRATISLAVA. Seat Tarraco sme prvýkrát testovali na Vianoce 2018, keď prišlo na slovenský trh. Odvtedy sa ponuka motorov aj výbavy rozšírila a k športovo ladenej verzii FR ešte pribudne 245-koňový benzínový dvojliter TSI či plug-in hybrid.

Nás však zaujímalo, aké je Tarraco v najnižšej výbave Style so základným 1,5-litrovým motorom TSI Evo, ktorý v závere minulého roka dostal možnosť kombinácie so 7-stupňovým dvojspojkovým automatom DSG.

Strašenie s celoplošným zdražovaním nových áut sa postupne stáva realitou, takže čoraz viac oceňujeme, keď sa nám dostane do rúk auto s rozumným pomerom ceny a výbavy. Nedávno testované Tarraco sa k nim môže smelo zaradiť.

Časy, keď sme si pod slovným spojením základná výbava predstavili úplnú biedu na malých kolesách, sú už minulosťou. Pravdou je, že aj "cena od" poskočila nahor. Našťastie aspoň v prospech bezpečnosti a komfortu na palube.

Počas testu sa nás viacerí pýtali, či je Tarraco dvojča Škody Kodiaq. Konštrukčne áno, keďže obe stoja na rovnakej podvozkovej platforme MQB a rozmerovo ju využívajú na maximum.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

MG ZS a MG EHS

Cenník vyzerá ako pred vlnou zdražovania.


3 h
Suzuki Vitara Strong Hybrid

Systém nie je zďaleka taký účinný ako pri Toyote.


30. jún
Honda Civic

Bohatá výbava sa stala štandardom.


1. júl

Klimatizáciu treba používať efektívne a s rozvahou.


31. júl
SkryťZatvoriť reklamu