AUDI A4 DTM DOMA V GARÁŽI

Audi A4 DTM Edition

Vlani v novembri na Motorshow v Essene spoločnosť quattro GmbH predstavila štúdiu DTM Edition aplikovanú na nové Audi A4. Po pozitívnych ohlasoch verejnosti vývojári nadobudli presvedčenie, že môžu štúdiu pripraviť do sériovej výroby.


Vlani v novembri na Motorshow v Essene spoločnosť quattro GmbH predstavila štúdiu DTM Edition nového Audi A4. Po pozitívnych ohlasoch verejnosti vývojári nadobudli presvedčenie, že môžu štúdiu pripraviť do sériovej výroby.
Audi A4 DTM Edition poháňa nový agregát 2.0 TFSI s výkonom zvýšeným z 200 na 220 k a maximálny krútiaci moment z 280 na 300 Nm.
Zvýšiť výkon Audi A4 DTM Edition o 20 k sa podarilo vďaka novým piestom, modifikovanému turbodúchadlu a tomu zopovedujúcemu nastaveniu riadenia motora.

S upravenou prevodovkou zrýchľuje Audi A4 DTM z 0 na 100 km/h za 6,9 s a dosiahne maximálnu rýchlosť 243 km/h. Za zmienku stojí priemerná spotreba 8,1 l/ 100 km.

Podvozok "S line" znížený o 20 mm má výrazne tvrdšie pruženie a 18-palcové kolesá s novým 15-lúčovým dizajnom v štýle DTM. Brzdové kotúče na predných kolesách sú na rozdiel od sériových modelov dierované.

Zovňajšok A4 DTM sa odlišuje novými bočnými prahmi a grafikou DTM na ochranných lištách zadných dverí. Zozadu možno Audi A4 DTM Edition spoznať podľa nového nárazníka a prídavného karbónového spoilera na veku batožinového priestoru. Nápadné sú aj koncovky výfuku s priemerom zväčšeným na 100 mm a zadný difúzer používaný v motoristickom športe. Športové sedačky Recaro sú čalúnené mikrofázou Nardia, bočné podpery sú zasa v koži a všetko opticky dotvárajú strieborné švy. Koža a mikroplyš Nardia sú zapracované aj do trojramenného volantu, Nardiou je pokrytá aj rukoväť ručnej parkovacej brzdy a hlavica radiacej páky.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  2. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  3. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov
  4. Investment Advisory Guide for Slovakia
  5. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  6. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  7. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019
  8. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov
  9. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali
  10. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene
  1. Recenze youtubera JeezyJ: jak dopadla autokamera Mio MiVue 785 ?
  2. Burza pracovných príležitostí opäť na Stavebnej fakulte STU
  3. Počet ochorení na rakovinu stále stúpa. Nepodceňujte prevenciu
  4. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  5. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov
  6. Forum Prešov má platné stavebné povolenie a začína s výstavbou
  7. Slávnostná inaugurácia rektora a dekanov fakúlt EU v Bratislave
  8. Investment Advisory Guide for Slovakia
  9. Ako naučiť vaše deti správne zaobchádzať s peniazmi?
  10. Spolupráca Katedry architektúry SvF s mestskou časťou Dúbravka
  1. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka 25 457
  2. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 23 198
  3. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene 16 277
  4. Prievidzská firma je malý zázrak. Uznáva ju americké letectvo 14 588
  5. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019 12 594
  6. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali 11 207
  7. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov 10 903
  8. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov 6 835
  9. Príspevok až 1750 € môžu získať záujemcovia o solárne kolektory 4 263
  10. Ako veľmi eko sa dá byť vo firme s 2 300 zamestnancami? 3 455