Predaj áut všetkých značiek združených v skupine BMW dosiahol 517,1 tisíca vozidiel, k čomu prispel predovšetkým silný dopyt po nových modeloch BMW. Tie pomohli automobilke prekonať predaj konkurenčnej Mercedes Car Group.
Len v máji predaj vzrástol o 7,5 % na 113,6 milióna áut. Kľúčová značka BMW pritom rástla o 6,4 % na 96 000 áut a značka Mini o 14,2 % na 17,5 tisíca predaných áut. Spoločnosť tiež dodala 54 modelov Rolls-Royce Phantom.
Predaj Mercedes Car Group v máji naopak klesol, a to o 5,8 % na 96,4 tisíca. Dôvodom bola netradične slabá výkonnosť v Nemecku a výmena modelových radov značky Mercedes-Benz.
Viac úspechu mala luxusná značka automobilky Volkswagen, Audi, ktorá má ambíciu plne konkurovať BMW. V máji jej globálny predaj vzrástol o 14 % na 72 000 áut, práve vďaka viac predaným vozidlám v Nemecku. Informovala o tom agentúra Reuters.