Porsche Cayenne - už 100000 exemplárov

Rozpačité reakcie a pesimistické predpovede budúcnosti terénneho Porsche pri jeho uvedení v roku 2002 sa ukázali ako neoopodstatnené. Doposiaľ sa vyrobilo už 100 000 kusov Porsche Cayenne.

Rozpačité reakcie a pesimistické predpovede budúcnosti terénneho Porsche pri jeho uvedení v roku 2002 sa ukázali ako neoopodstatnené. Doposiaľ sa vyrobilo už 100 000 kusov. Porsche oslavuje míľnik vo výrobe o čosi skôr sa očakávalo : v továrni v Lipsku zišiel z výrobných pásov 100 000-ci Porsche Cayenne. Konkrétne to bol model Porsche Cayenne Turbo v metalickej farbe prosecco a bol vyrobený pre nemeckého zákazníka. Továreň v Lipsku otvorila svoje brány v auguste 2002. Pôvodne sa rátalo s výrobou 25 000 vozidiel Porsche za rok. Ale záujem o model Porsche Cayenne od svojho vstupu na trh v decembri 2002 prekonal všetky očakávania: vo fiškálnom roku 2003/2004 sa predalo takmer 40 000 vozidiel na celom svete.Ten istý objem dosiahlo Porsche aj v nasledujúcom roku. „Pracujeme na plný výkon. Autá sú také žiadané, že nemáme dôvod spomaliť tempo“, hovorí Michael Macht. Kľúčovým trhom pre model Porsche Cayenne je stále USA, kde sa predá približne 40% celej produkcie. Vďaka modelu Cayenne dosiahlo Porsche AG rekordne vysoké čísla rastu – v súčasnosti až trojciferné – v Číne, Rusku, Latinskej Amerike, juhovýchodnej Ázii, a tiež v krajinách stredného východu._novy_riadok_

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  3. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  4. Dva rekordy na druhý pokus
  5. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  6. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  8. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  9. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  3. Company´s autumn in the High Tatras
  4. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  5. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. Dva rekordy na druhý pokus
  8. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  9. Objednali ste sa už u zubára? Preventívne ...
  10. Virtuálne sídlo v Bratislave
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 966
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 17 175
  3. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 15 801
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 995
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 763
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 460
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 617
  8. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 498
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 952
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 6 013