SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky
V BRIDGESTONE VEDELI O AGRESÍVNYCH VLASTNOSTIACH NOVÉHO POVRCHU V INDIANAPOLISE UŽ V APRÍLI

Bridgestone vedel o povrchu v Indianapolise už v apríli

INDIANAPOLIS 21. júna (SITA) - Japonská firma Bridgestone vedela o agresívnych vlastnostiach nového povrchu na okruhu v Indianapolise už od 9. apríla, kým druhý dodávateľ pneumatík pre formulu 1 Michelin ...

INDIANAPOLIS 21. júna (SITA) - Japonská firma Bridgestone vedela o agresívnych vlastnostiach nového povrchu na okruhu v Indianapolise už od 9. apríla, kým druhý dodávateľ pneumatík pre formulu 1 Michelin to zistil až počas víkendovej Veľkej ceny USA. Zatiaľ čo piloti na pneumatikách Bridgestone mohli bez väčších problémov odjazdiť celé preteky, tímy na michelinkách dostali od francúzskej spoločnosti odporúčanie, aby pre bezpečnosť jazdcov na veľkú cenu radšej nenastúpili. Štrnástka jazdcov po odjazdení zahrievacieho kola odišla do boxov a na trať sa už nevrátila. Bridgestone sa o agresívnych vlastnostiach nového povrchu v Indianapolise, ktorý položili koncom minulého roku, dozvedel od svojej dcérskej spoločnosti Firestone, ktorá je oficiálnym dodávateľom pneumatík pre sériu Indy Car. Firestone testovala v Indianapolise už začiatkom apríla, podľa servera idnes.cz však testy musela už po dvoch hodinách ukončiť. Dôvodom boli neobyčajné odreniny na pneumatikách. Firestone preto mohol s dostatočným predstihom vyrobiť vhodnú zmes, ktorú využil aj Bridgestone. Údaje o vlastnostiach okruhu mal tak Bridgestone o dva mesiace skôr ako Michelin.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 525
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 593
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 8 932
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 821
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 704
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 755
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 533
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 415
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 285
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 999
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu