Audi A4 - KUPUJEME OJAZDENÉ AUTO

Nástupca Audi 80 sa po svojom uvedení v roku 1994 veľmi rýchlo udomácnil v konkurenčnom prostredí strednej triedy. Medzi najväčšími rivalmi BMW 3 a Mercedes C vyniká decentným dizajnom a predovšetkým dôrazom na kvalitu. A4 ponúka dobré dielenské spracovan


ie a širokú paletu motorov od základných benzínových cez TDI až po turbo V6. Horšie ohlasy si vyslúžil iba menej kultivovaný štvorvalcový päťventilový motor so zdvihovým objemom 1,8 l a výkonom 125 k. Použitím kvalitných materiálov docielil výrobca odolnosť voči opotrebovaniu, čím zabezpečil dlhú a v podstate bezproblémovú životnosť automobilu. Pozinkovaná karoséria je dostatočne imúnna voči korózii. O pasažierov v prednej časti vozidla je veľmi dobre postarané, cestujúci na zadných sedadlách už majú o poznanie menej pohodlia, komfortu i priestoru.


Štatistika Dekra veľmi jednoznačne poukazuje na spoľahlivosť A4. Podľa spracovaných výsledkov až 60,4 percenta šesťročných exemplárov absolvovalo hlavnú technickú prehliadku bez zistenia nedostatkov. Pre porovnanie, priemer sa pohybuje okolo 54,4 percenta. Častou príčinou, pre ktorú si Audi A4 musí prehliadku zopakovať, býva aj pri mladších verziách brzdová sústava. V drvivej väčšine je dôvodom brzdové obloženie, deformované brzdové kotúče a nerovnomerný účinok bŕzd. Trochu rušivo pôsobí aj aerodynamický hluk. Vychutnať si však možno dynamické a bezpečné jazdné vlastnosti, jednoduché ovládanie i dobrú manévrovateľnosť.

Typické slabé miesta
aerodynamický hluk, netesné strešné okno, nepresný palivomer

+
solídny materiál a dielenské spracovanie
bezpečné jazdné vlastnosti
jednoduché ovládanie
pohodlné sedadlá v prednej časti
odolnosť voči korózii

-
menej priestoru a komfortu v zadnej časti
priemerný objem úložného priestoru pri verziách kombi
menej komfortné pruženie

Odporúčané druhy motorov
1,6 l štvorvalcový s výkonom 101 k. Kultivovaný, dobré jazdné vlastnosti. Spotreba 8,5 l/100 km.
1,8 l päťventilový Turbo s výkonom 150 k. Dobrý priebeh krútiaceho momentu, športový temperament. Spotreba 10,5 l/100 km.
1,9 l TDI s výkonom 110 k. Výkonný a úsporný. Spotreba 6 l/100 km.
2,5 l TDI V6 s výkonom 150 k. Výkonný a kultivovaný. Spotreba 7 l/100 km.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 204
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 960
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 162
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 032
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 251
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 638
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 963
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 308
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 046
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 916

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTORSKÁ STRANA PETRA TKAČENKA

Tri mýty o brexite

Briti už si hrozienka vyberať nebudú.

Neprehliadnite tiež

Kontroverzný šéf Fiatu je vážne chorý a predčasne končí vo funkcii

Zdravotný stav Sergia Marchionneho sa rapídne zhoršil.

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.