Suzuki neustále stúpa

V uplynulom fiškálnom roku dosiahla spoločnosť Suzuki Motor Corporation rekordné ekonomické výsledky. Celosvetový trend sa citeľne prejavil aj na slovenskom automobilovom trhu kde značka Suzuki zaznamenala obrovský skok vpred.

V uplynulom fiškálnom roku dosiahla spoločnosť Suzuki Motor Corporation rekordné ekonomické výsledky. Čisté tržby narástli o 7,6 percenta. Prevádzkové výnosy a výnosy z bežnej činnosti prekročili prvýkrát v histórii firmy sumu 100 miliárd jenov. Modelová i cenová ofenzíva značky Suzuki sa dotkla aj strednej Európy, vrátane Slovenska.

V máji bola značka Suzuki treťou najpredávanejšou medzi osobnými automobilmi, pretože za mesiac sa predalo 369 osobných automobilov. Japonská značka tak najmä vďaka modelom Ignis a Swift dosiahla na slovenskom trhu osobných automobilov 6,76-percentný podiel. Priebežne za prvých päť mesiacov roka 2005 patrí Suzuki medzi osobnými vozidlami šieste miesto s trhovým podielom 4,8 percenta. Za rovnaké obdobie minulého roka bol podiel Suzuki necelé dve percentá, preto možno túto značku označiť za skokana roka 2005.

Článok pokračuje pod video reklamou

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  4. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  5. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 355
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 25 766
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 002
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 466
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 646
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 111
  7. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 6 916
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 6 232
  9. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 041
  10. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 4 221