Volkswagen Tiguan eHybrid | |
---|---|
Základná cena / Verzia od (eur) | 27 490 / 39 490 |
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l) | 1,7 / 3,1 l + 11,9 kWh |
Objem batožinového priestoru (l) | 476 |
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm) | 2 680; 4 509; 1 839; 1 662 |
Ceny palív idú hore a nielen kvôli nim sa záujemcovia o nové auto začínajú obzerať po elektrifikovaných modeloch. Nemusí ísť pritom hneď o elektromobil, ale niečo, čo by vhodne preklenulo éru spaľovacích motorov s nastupujúcou dobou elektrickou.
Zaujímavým adeptom je Volkswagen Tiguan eHybrid. V ponuke sa objavil až s minuloročným faceliftom druhej generácie. Prečo nám dáva zmysel viac, než mnohí jeho konkurenti, objasníme v najnovšom redakčnom teste.
Samotný Tiguan veľmi predstavovať netreba. Volkswagen s jeho príchodom v roku 2007 včas naskočil na vlnu kompaktných SUV a v roku 2015 prišla jeho súčasná, druhá generácia. Vyrobilo sa už vyše šesť miliónov kusov a v súčasnosti ide o celosvetovo najúspešnejší model Volkswagenu.
V atraktívnejšom balení
Po minuloročnom teste dieselovej verzie prišiel rad aj na plug-in hybrid. Auto môže, ale nemusí byť v športovejšie ladenej výbave R-Line, ktorá hlavne zvonku robí klasické SUV vizuálne zaujímavejším.