MARBELLA. Správa o invázii na Ukrajine nás zastihla ráno pred prvými jazdami s elektrickým Renaultom Meganom E-Tech Electric.
Zachovať chladnú hlavu a odosobniť od toho, čo sa deje u našich východných susedov, nie je ľahké. Vidieť to bolo najmä na novinárskych kolegoch, ktorí k autu pripravovali aj video.
Nakoniec však novinka od Renaultu aspoň na chvíľu zahnala zlé myšlienky a to je aj cieľom týchto dojmov z prvej jazdy v okolí španielskej Marbelly.
Ak si náhodou hneď hovoríte, že zase ďalšie elektrické SUV, tak sa vlastne zhodneme. Predstavenie nástupcu kompaktného Meganu rezonovalo najmä z dôvodu, že po vyše 25 rokoch nová generácia nedostala žiaden spaľovací motor a že sa zmenila z hatchbacku na SUV. Zvyšok informácií išiel trochu do stratena. Ako sme sa však presvedčili, bola by chyba to tak nechať.
So známymi funkciami Google
Začneme hneď v interiéri, pretože Renault Megane E-Tech bol v našom prípade vôbec prvým autom, ktoré má na palube operačný systém Android Automotive. Mimo niektorých amerických značiek sa s ním môžete stretnúť zatiaľ len v nových modeloch Volvo a Maserati, budúci rok k ním pribudne aj Honda.
Kto používa smartfón s Androidom a aplikácie Google sa vlastne až doteraz chytal za hlavu, prečo sa výrobcovia áut nevykašľú na vývoj svojich vlastných infotainmentov.
Tie popravde často za veľa nestoja a vodiča neraz rozčuľujú komplikovaným ovládaním alebo pomalými reakciami. Práve preto sa v Renaulte rozhodli spraviť nový Megane tak, aby ničím neiritoval.
Práve ste prekročili povolený počet zariadení
Váše aktívne predplatné umožňuje prístup k zamknutému obsahu iba obmedzenému počtu prehliadačov.
Aby ste mohli pokračovať v čítaní článku na tomto zariadení/prehliadači, upravte si, prosím, zoznam zaregistrovaných zariadení v nastaveniach vášho profilu.
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom G8QZD na číslo 8787.
Pošlite SMS s textom H8QZD na číslo 8787.