Celkový počet predaných áut značky Škoda tak medziročne vzrástol o 13 %. V tomto roku plánuje spoločnosť vyrobiť 460 až 470 tisíc vozidiel. Ak bude tento trend pokračovať, český výrobca by mohol za dva roky zvýšiť predaj na pol milióna a v dlhodobom výhľade na 600 tisíc vozidiel ročne.
Celosvetovo najvýznamnejší exportný trh škodoviek predstavovalo v roku 2000 Nemecko, kde si ich zakúpilo 65 219 zákazníkov, teda o 15,9 % viac ako v roku 1999. Trhový podiel sa pritom zvýšil z 1,5 na 1,9 %. Najväčším odbytiskom značky v strednej Európe ostáva Poľsko s počtom 39 326 kusov a podielom 7,9 %. V samotnej Českej republike predaj značky Škoda vzrástol počas roku 2000 o 6,5 % na 80 882 vozidiel. Podiel na domácom trhu sa tak zvýšil zo 49,6 % na 52,7 %.
Informáciu potvrdil riaditeľ pre predaj Škoda Auto Slovensko, s. r. o. Štefan Chudoba a pre porovnanie dodal, že v minulom roku bolo na slovenskom trhu umiestnených celkovo 32 095 vozidiel tejto značky. V porovnaní s rokom 1999 ich počet vzrástol o 2,1 %. Slovensko tak dosiahlo v celosvetovom meradle prvenstvo v podiele škodoviek na celkovom ročnom predaji automobilov, ktorý predstavoval 52,7 %. Za prvé dva mesiace tohto roku vrástol spomenutý podiel zhruba na 58,84 % pri počte predaných automobilov 5016.
Š. Chudoba zároveň uviedol, že počnúc 19. marcom tohto roku došlo na celom svete k zvýšeniu cien nových vozidiel Škoda Fabia a Škoda Octavia, a to v priemere o 2,3 %, respektíve 1,5 %. Ceny vozidiel Škoda Felicia ostávajú nezmenené.