SME
reklama

Škoda Karoq omladla, analógové prístroje sú minulosťou (prvá jazda)

Pohon všetkých kolies už dostali iba najsilnejšie motory.

Škoda Karoq 2022 (Zdroj: Filip Režný)

PORTO. História SUV je pri Škode zatiaľ krátka, nedávno uplynulo 13 rokov od príchodu Yetiho. Medzitým význam SUV prudko vzrástol a dnes má česká značka v ponuke hneď štyri modely. Významnú časť z nich tvorí stredne veľký Karoq, ktorý do ponuky pribudol krátko po Kodiaqu.

Práve dostupnejší a kompaktnejší Karoq zaujal zákazníkov viac, iba v roku 2021 sa pre tento model rozhodlo takmer 120-tisíc záujemcov, čo z neho robí tretí najpredávanejší model Škody, vo veľmi tesnom závese za menším crossoverom Kamiq.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po piatich rokoch na trhu a 500-tisíc predaných kusov však prišiel čas na modernizáciu Karoqu. Konkurencia predsa v tomto segmente nezaháľa, a tak treba udržať krok s dobou.

Facelift sa nesie v znamení ekológie a udržateľnosti, čo sa odrazilo napríklad na nových materiáloch v interiéri alebo vylepšenej aerodynamike. Ako sa tieto zmeny prejavujú spoza volantu, sme si mohli vyskúšať na cestách v okolí portugalského mesta Viana de Castelo.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C8U58 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu