Do novej éry dizajnu, ale najmä technológií vstupuje aj japonský Lexus. Verejnosti predstavil svoj prvý model, ktorý bol od začiatku vyvíjaný ako elektromobil.
Konštruktéri použili rovnakú podvozkovú platformu eTNGA ako pri elektrickej Toyote bZ4x a Subaru Soltera.
Lexus však modelom RZ 450e sľubuje úplne iný zážitok z jazdy.
S dĺžkou 4805 mm sa zaradí medzi hybridné SUV NX a RX, rázvor kolies 2850 mm je rovnaký ako pri Toyote bZ4x.
Luxusná divízia Toyoty po prvý raz použila systém Direct4, ktorý rozhoduje o distribúcii krútiaceho momentu medzi prednú a zadnú nápravu eAxle, pričom každú poháňa jeden elektromotor. Predný je silnejší, má výkon 150 kW, zadný 80 kW a systémový výkon auta je 230 kW (313 koní) s krútiacim momentom 435 Nm.