SME

Hyundai Getz s novou tvárou

Hyundai Getz na slovenskom trhu zatiaľ nedosiahol méty, na ktoré bezosporu má po technickej i úžitkovej stránke. V susednom Česku sa totiž stal tretím najpredávanejším autom vôbec! K dosiahnutiu ešte vyšších cieľov na Slovensku i vo svete mu môže pomoôcť

Hyundai Getz na slovenskom trhu zatiaľ nedosiahol méty, na ktoré bezosporu má po technickej i úžitkovej stránke. V susednom Česku sa totiž stal tretím najpredávanejším autom vôbec! K dosiahnutiu ešte vyšších cieľov na Slovensku i vo svete mu môže pomôcť vylepšený vzhľad.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Príjemný až presvedčivý zovňajšok bol doposiaľ rozhodujúcim kritérióm pre skupinu nedôverčivých zákazníkov. Preto si na jeho obnove dala automobilka Hyundai záležať. O kvalitatívnom vzostupe i sebavedomí značky hovorí nedávny prieskum spoľahlivosti agentúry J.D.Power, ktorá zaradila Hyundai Sonatu medzi tri najspoľahlivejšie modely strednej triedy.

SkryťVypnúť reklamu

 Jemne modifikovaný Getz mal nedávno premiéru na domácom juhokórejskom trhu pod novým názvom Click. Zmeny sa týkajú prednej časti vozidla, ktorá dostala nové, do blatníkov zasahujúce predné svetlomety, novú masku chladiča i nárazník s kruhovými svetlami do hmly. Novej grafike podľahli aj zadné skupinové svetlá a výraznejšie je madlo piatych dverí. Kvalitnejšie vypracovaný interiér bude na domácom trhu ponúkaný v troch farebných prevedeniach (čierna- čierna, čierna-červená a čierna-modrá). Na volant sa konečne dostali tlačidlá na ovládanie autorádia.

Základnú verziu poháňa nový benzínový štvorvalec 1,4 l s výkonom 69 kW pri 6000 ot/min, silnejší motor objemu 1,6 l disponuje výkonom 77 kW pri 5800 ot/min. Na Slovensku by nemal chýbať ani nový štvorvalcový turbodiesel 1.5 CRDi (75 kW pri 4000 ot/min), ktorý nahrádza starší a hlučný trojvalec rovnakého objemu. Vedenie automobilky pochopilo, že malý naftový motor s tromi valcami nedosiahne potrebnú kultúru chodu a nízku hlučnosť, ako dnešní zákazníci požadujú. Po prvých skúsenostiach s novým motorom 1,5 CRDi ( Hyundai Matrix) môžeme povedať, že rozdiel je citeľný v dynamike i kultúre chodu. Na slovenskom trhu sa faceliftovaný Getz objaví už v priebehu októbra, pričom výstavnú premiéru by mal mať na nitrianskom autosalóne.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: rch

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  2. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  3. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  5. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  6. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  7. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  8. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 17 602
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 100
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 070
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 626
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 3 281
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 312
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 162
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni 1 776
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Roland Vizner: Zľava 20%! Je tento pokles akciových trhov príležitosťou na nákup?
  2. Štefan Šturdzík: 350
  3. Zuza Fialová: Raz táto vláda odíde. Pripravme sa na to, že bude treba tvoriť, nanovo hľadať riešenia, opravovať krajinu aj vzťahy.
  4. Tomáš Mikloško: Svet spojený, no rozdelený
  5. Eva Chmelíková: Cítiť depresiu či úzkosť je ľudské.
  6. Ivan Mlynár: Ombudsman Robert Dobrovodský sa vydal do boja proti policajnému násiliu, lenže zacielil mimo terč.
  7. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví
  8. Juraj Tušš: Potenciál slovenského národa v 21.storočí.
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 330
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 78 590
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 59 081
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 151
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 434
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 661
  7. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 516
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 7 336
  1. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  2. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  3. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  4. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Medvede
  8. Tupou Ceruzou: Mr. Business
SkryťZatvoriť reklamu