SME

Vyskúšali sme vynovený Peugeot 508 a zisťovali jeho cenu. Čo nové ponúka?

Pribudol dostupnejší plug-in hybrid.

Peugeot 508 HybridPeugeot 508 Hybrid (Zdroj: Peter Kálmán)

Päť rokov od príchodu Peugeotu 508 na trh sa toho veľa zmenilo. Francúzsky elegán strednej triedy mohol zamávať odchádzajúcim konkurentom ako Renault Talisman, Opel Insignia či Ford Mondeo.

Peugeot 508 nepodľahol SUV trendu a dokonca sa dočká aj tretej generácie, ktorá však bude už len čisto elektrická. Kým sa tak stane, máme tu facelift druhého vydania, ktorý sme si mohli v krátkosti vyskúšať a zároveň nahliadnuť do nového slovenského cenníka.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tým, že sa segment stredných áut preriedil, zvyšní hráči majú viac priestoru sa realizovať. V Európe je po Tesle Model 3 najžiadanejšie BMW radu 3, ale svoje miesto pod slnkom si našiel aj Peugeot 508.

SkryťVypnúť reklamu

Treba však dodať, že predajmi sa nevyrovná ani Volkswagenu Passat a Škode Superb, teda hráčom, ktorých sa 508 len tak nezbaví, keďže za rohom je príchod ich novej generácie.

Lenže komu sa zdá Passat či Superb nudný, môže ho osloviť práve päťsto-osmička.

Stále vie chytiť za srdce

Peugeot 508 bol vždy primárne o dizajne. A aj bude. Racionalita ide pri ňom tak trochu bokom, dôležité sú emócie. Z nášho pohľadu auto žiadne dizajnové zmeny nepotrebovalo, ale výrobca ho potreboval lepšie začleniť medzi svoje nové modely.

Samozrejmosťou bolo preto nové logo značky, ale pribudla aj komplikovanejšia predná maska. Denné svietenie dostalo viac zvislých pásikov. Po novom sú už na každej strane tri. Hlavné svetlá dostali matrixovú technológiu, teda schopnosť neosvetlovať ostatných účastníkov premávky aj pri zapnutých diaľkových svetlách.

SkryťVypnúť reklamu

Elegantný liftback s bezrámovými bočnými oknami má stále svoje čaro. Vnútri sú zmeny len decentné, ale opäť nás potešil kvalitne spracovaný interiér. Objavuje sa nový infotainment s online aktualizáciami a možnosťou pripojiť naraz dva smartfóny.

Zmizla tiež páka 8-stupňovej prevodovky. Namiesto nej je už len jednoduchý elektronický volič, čo zlepšilo prístup do odkladacej schránky vedľa.

Dieselová verzia? A aký je rok?

Vždy, keď sa dá, tak sa na prvých jazdách v zahraničí snažíme vybrať takú verziu, o ktorú by na Slovensku mohol byť najväčší záujem.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C9WXW na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Peugeot

Súvisiace témy: Elektromobily
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  4. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  1. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  2. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  4. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  8. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  1. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 7 968
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 629
  3. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 6 281
  4. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 104
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 105
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 3 868
  7. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 715
  8. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 2 124
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ladislav Kucharik: Ospalé poobedie smutného cisára v jeho mauzóleu v Hue
  2. Jozef Sitko: Domovina strachu a mamonu? (3.)
  3. Ľubomír Maretta: Die Bank
  4. Peter Gregor: Project Gregus - Purple Sky Beloved
  5. Otilia Horrocks: Agent 00F: Spis „Záhadná evaporácia“ / fikcia a fejtón v jednom/
  6. Pavol Kéri: ČSOB Maratón - 20 rokov
  7. Tomáš Kiebel: AI rubrika: Doba promptová, alebo víťaz je ten čo má predstavivosť
  8. Lukáš Čelinák: Ficova neutralita a jej (ne)výhody v kontexte vojny na Ukrajine
  1. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 13 760
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 12 953
  3. Radko Mačuha: Je to také Smerácke. 7 911
  4. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 4 863
  5. Richard Lunter: Za 30 rokov vznikli na Slovensku "tri nové Bratislavy" 4 103
  6. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti! 3 944
  7. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 3 659
  8. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej 3 367
  1. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  2. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  3. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
  4. Věra Tepličková: Šok v Martine alebo Alimachalala a 40 lúpežníkov(voľné pokračovanie Šoku v Levoči a Šoku v Bratislave)
  5. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej
  6. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti!
  7. Marcel Rebro: Dnipro v slzách: Keď sa deti stávajú terčom
  8. Radko Mačuha: Je to také Smerácke.
SkryťZatvoriť reklamu