Ford bude bojovať s konkurenciou skrátením vývoja nových modelov

Dearborn 17. augusta (TASR) - Americký koncern Ford Motor Co. bude bojovať s konkurenciou na trhu skrátením vývoja nových modelov.

Podľa informácií automobilky od polovice roka 2007 prídu nové modely do výroby do 18 mesiacov od začiatku ich vývoja. Znamená to, že v porovnaní so súčasnosťou sa práce skrátia o 8 až 10 mesiacov. Súčasne klesnú vývojové náklady na každý model asi o 60 %.

Šéf pre vývoj produktov koncernu Phil Martens dodal, že nová organizácia práce na jeho úseku zlepší vyhliadky podniku v boji so zahraničnou konkurenciou, predovšetkým japonskou Toyotou. Za posledných 12 mesiacov zaznamenal Ford na americkom trhu pokles o 0,6 %. To znamená, že z 1 000 predaných vozidiel v USA je teraz už len 179 jeho značiek.

Martens povedal novinárom v novej testovacej centrále koncernu, ktorá stála 16 miliónov USD, čo je v prepočte asi 499 miliónov SKK, že práve toto zariadenie výrazne prispeje ku skráteniu vývoja modelov. Nespresnil však, aké vysoké finančné úspory ním Ford dosiahne.

Ford si zaobstaral technológiu, ktorá skracuje vývoj potrebných komponentov na nové modely na 6 až 10 týždňov. Podľa analytikov moderné vývojové technológie a účinnejšie preverovanie navrhovaných technických riešení nových automobilov zníženia výdavky koncernu v porovnaní so súčasnosťou o vyše 20 miliónov USD ročne.

(1 USD = 31,193 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  2. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  3. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  4. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  5. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  6. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  7. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  9. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  10. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  1. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  2. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  3. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  4. Brieždenie pod lomenicou
  5. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  6. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  7. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  9. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  10. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 518
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 246
  3. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 10 619
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov? 7 389
  5. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 545
  6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 4 977
  7. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 385
  8. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 913
  9. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy 2 949
  10. Najužitočnejšia appka 2 863

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Je Rybanič whistleblower? Odborníci sa nezhodli

Rybanič chce názor Súdneho dvora Európskej únie.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Kam chodíte, aj keď hovoríte opak

Ako sa ázijské bistrá zmenili za posledných dvadsať rokov.

Komentár Zuzany Kepplovej

Na Dankovom diplome vlastne nezáleží

Bol by to prezident, v ktorom by nejeden našinec spoznal vlastný príbeh.

PRIMÁR

Šesť rád, ktoré vás môžu ochrániť pred chrípkou

Pripravte sa na chrípkovú sezónu.

Neprehliadnite tiež

Peugeot rozšíri ponuku o hybridné modely, dostanú aj pohon všetkých kolies

Najprv vznikne plug-in hybrid z Peugeotu 3008 a 508.

Test: Zabudnite na A8, Q8 je nová vlajková loď Audi

Je najlepšie preto, že je najnovšie.