Ford bude bojovať s konkurenciou skrátením vývoja nových modelov

Dearborn 17. augusta (TASR) - Americký koncern Ford Motor Co. bude bojovať s konkurenciou na trhu skrátením vývoja nových modelov.

Podľa informácií automobilky od polovice roka 2007 prídu nové modely do výroby do 18 mesiacov od začiatku ich vývoja. Znamená to, že v porovnaní so súčasnosťou sa práce skrátia o 8 až 10 mesiacov. Súčasne klesnú vývojové náklady na každý model asi o 60 %.

Šéf pre vývoj produktov koncernu Phil Martens dodal, že nová organizácia práce na jeho úseku zlepší vyhliadky podniku v boji so zahraničnou konkurenciou, predovšetkým japonskou Toyotou. Za posledných 12 mesiacov zaznamenal Ford na americkom trhu pokles o 0,6 %. To znamená, že z 1 000 predaných vozidiel v USA je teraz už len 179 jeho značiek.

Martens povedal novinárom v novej testovacej centrále koncernu, ktorá stála 16 miliónov USD, čo je v prepočte asi 499 miliónov SKK, že práve toto zariadenie výrazne prispeje ku skráteniu vývoja modelov. Nespresnil však, aké vysoké finančné úspory ním Ford dosiahne.

Ford si zaobstaral technológiu, ktorá skracuje vývoj potrebných komponentov na nové modely na 6 až 10 týždňov. Podľa analytikov moderné vývojové technológie a účinnejšie preverovanie navrhovaných technických riešení nových automobilov zníženia výdavky koncernu v porovnaní so súčasnosťou o vyše 20 miliónov USD ročne.

(1 USD = 31,193 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  2. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  3. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  4. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  5. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  6. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  7. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre
  8. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  9. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  10. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia
  1. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  2. Problém s darčekom? 10 perfektných tipov na Vianočné darčeky!
  3. Slovensko bude vo svete reprezentovať projekt Zachráň včely
  4. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  5. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  6. Moderný hotel, kde sa cítite ako doma
  7. Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave
  8. Stavebná fakulta STU má učebňu na 3D tlač a virtuálnu realitu
  9. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  10. Hovoriaci systém priblíži zrakovo znevýhodneným expozíciu múzea
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 61 686
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 17 682
  3. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 9 908
  4. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 9 751
  5. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 9 305
  6. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 5 795
  7. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska 5 556
  8. Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch 3 899
  9. Geológ: recykláciu umelého kopca v Slnečniciach sledujeme denne 3 734
  10. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME 3 366

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Zlepenec potrebuje lídra

Nevidno nikoho, kto by to vedel zlepiť.

SVET

Ruská agentka sa na súde priznala. Ako funguje ruská špionáž v USA?

Na jedného špióna je viac ako desať ľudí.

Neprehliadnite tiež

Nová Mazda 3 pozná slovenské ceny. Spôsobí revolúciu nielen motorom?

Sebavedomá základná cena už obsahuje bohatú výbavu.

Pozrite si desať tipov na vianočné darčeky pre motoristov

Vybrali sme praktické aj zábavné kúsky.

Podcast Za volantom

Za volantom: Čo kúpiť pod stromček pre motoristu

Internet ponúka neobmedzené možnosti na výber.

Motor pre Aston Martin Valkyrie zvládne 1000 koní aj bez turba

Výkonný dvanásťvalec s objemom 6,5 litra váži iba 204 kilogramov.