Kvôli Ferrari je o Veľkú cenu Talianska menší divácky záujem

Organizátori nadchádzajúceho podujatia svetového šampionátu vozidiel Formuly 1 VC Talianska sa obávajú, že diskutabilné výkony domácej stajne Ferrari majú neželaný dopad na predaj vstupeniek.

Miláno 31. augusta (TASR) -

"Na jednej strane sa zvyšujú výdavky, na druhej klesajú príjmy. Ešte k tomu nám rastie konkurencia z krajín ako Turecko, Čína alebo Bahrajn," vyhlásil prezident Milánskeho automobilového klubu Ludovico Grandi. Podľa riaditeľa okruhu v Monze Enrika Ferrariho sa doposiaľ predalo o pätnásť percent menej lístkov, než minulý rok, keď sa na F1 prišlo pozrieť 117 tisíc priaznivcov.

Rekordnú návštevnosť dosiahla Monza v roku 2000 - 160.532 ľudí - keď novodobý symbol Ferrari Michael Schumacher vybojoval pre stajňu z Marranella prvý titul po 21 rokoch. VC Talianska je na programe 4. septembra.

Článok pokračuje pod video reklamou

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  2. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  5. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  8. Dva rekordy na druhý pokus
  9. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  10. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  1. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  5. Company´s autumn in the High Tatras
  6. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  7. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  8. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 31 784
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 23 839
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 994
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 999
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 779
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 465
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 636
  8. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 627
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 102
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 523