Yeti opäť avizuje snahu automobilky vstúpiť do segmentu ľahkých SUV, hoci prevedenie Pick-up určené na pláž má iba pohon prednej nápravy. Na rozdiel od štúdie Yeti predstavenej na jar v Ženeve je Pick-up Yeti plne funkčný prototyp s motorom objemu 1,4 l. Podľa našich odhadov Yeti má za úlohu preskúmať záujem verejnosti o tento segment a predstaviť publiku sériovú podobu prvkov použitých v modeloch blízkej budúcnosti. Zadné skupinové svetlá zrejme naznačujú ako bude vyzerať zadok Fabie II. Predné svetlomety zase uvidíme na takmer hotovom modeli Roomster. Prístrojová doska dostala výrazne futuristické tvary budúcnosti. Variabilný strešný systém je kombináciou systému hard top a soft top teda pevnej a plátenej strechy. Pri jeho vývoji Škoda spolupracovala s oddelením dizajnu firmy Karmann. Pri pohľade na strešný systém sa natíska otázka, či Škoda nezaradí v krátkej budúcnosti
do výrobného programu aj kabriolet.
Súčasnosť automobilky prezentuje „Turbo na každý deň“ alebo Octavia RS. Športový model sme mali možnosť vyskúšať tesne pred autosalónom IAA a dojmy z jazdy prinesieme krátko po skončení autosalónu vo Frankfurte. Kým na dynamickej prezentácii sme sa naživo stretli so základnými farbami, na stánku svietila Škoda Octavia RS v jasnej žltej farbe Sprint Yellow.