Fiat má s veľkým Puntom rastúci úspech

Talianska automobilka Fiat zaznamenáva s novým modelom "veľkého Punta" predovšetkým v zahraničí rastúci úspech. Dva mesiace po uvedení na trh sa predalo 44 000 kusov novej verzie Punta.

Rím 21. novembra (TASR) - Do konca roka má predať 70 000 kusov. Do zahraničia, predovšetkým do Nemecka, Francúzska a Španielska smerovalo 40 % z celkového odbytu.

Nový model, ktorého cena sa začína pri 11 000 EUR, čo je v prepočte 425 821 SKK, láka predovšetkým mladých ľudí. Ako automobilka informovala, 70 % zákazníkov, ktorí si Punto kúpili, má menej ako 30 rokov, alebo ide o mladé páry s dobrými príjmami. Nová verzia má veľa variantov a žiadaná je najmä vo veľkých mestách.

Po ťažkej kríze v minulom roku vkladá Fiat do tohto modelu všetky svoje nádeje. Novinka, vybudovaná na rovnakej platforme ako ďalšia generácia modelu Opel Corsa, má byť lídrom v segmente malých kompaktných automobilov, pre ktorý je charakteristický silný odbyt.

Článok pokračuje pod video reklamou

Veľké Punto je súčasťou novej modelovej ofenzívy, ktorá má byť základom pre nový začiatok. Na najbližšie 3 roky koncern oznámil vývoj 20 nových modelov a inovovanie ďalších 23, čo by malo firme zabezpečiť požadovaný úspech v oblasti predaja. Fiat aj preto do oblasti výskumu a vývoja investuje 4 miliardy EUR.

Informovala o tom rakúska agentúra APA.

(1 EUR = 38,711 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 17 005
  2. Vizuálny smog je problém 10 273
  3. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 4 957
  4. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 4 823
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 507
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 241
  7. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 145
  8. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 3 053
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 809
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 526