Fiat má s veľkým Puntom rastúci úspech

Talianska automobilka Fiat zaznamenáva s novým modelom "veľkého Punta" predovšetkým v zahraničí rastúci úspech. Dva mesiace po uvedení na trh sa predalo 44 000 kusov novej verzie Punta.

Rím 21. novembra (TASR) - Do konca roka má predať 70 000 kusov. Do zahraničia, predovšetkým do Nemecka, Francúzska a Španielska smerovalo 40 % z celkového odbytu.

Nový model, ktorého cena sa začína pri 11 000 EUR, čo je v prepočte 425 821 SKK, láka predovšetkým mladých ľudí. Ako automobilka informovala, 70 % zákazníkov, ktorí si Punto kúpili, má menej ako 30 rokov, alebo ide o mladé páry s dobrými príjmami. Nová verzia má veľa variantov a žiadaná je najmä vo veľkých mestách.

Po ťažkej kríze v minulom roku vkladá Fiat do tohto modelu všetky svoje nádeje. Novinka, vybudovaná na rovnakej platforme ako ďalšia generácia modelu Opel Corsa, má byť lídrom v segmente malých kompaktných automobilov, pre ktorý je charakteristický silný odbyt.

Článok pokračuje pod video reklamou

Veľké Punto je súčasťou novej modelovej ofenzívy, ktorá má byť základom pre nový začiatok. Na najbližšie 3 roky koncern oznámil vývoj 20 nových modelov a inovovanie ďalších 23, čo by malo firme zabezpečiť požadovaný úspech v oblasti predaja. Fiat aj preto do oblasti výskumu a vývoja investuje 4 miliardy EUR.

Informovala o tom rakúska agentúra APA.

(1 EUR = 38,711 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  3. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  4. Dva rekordy na druhý pokus
  5. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  6. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  8. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  9. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  3. Company´s autumn in the High Tatras
  4. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  5. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. Dva rekordy na druhý pokus
  8. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  9. Objednali ste sa už u zubára? Preventívne ...
  10. Virtuálne sídlo v Bratislave
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 966
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 17 175
  3. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 15 801
  4. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 995
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 763
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 460
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 617
  8. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 498
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 952
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 6 013