t s naftovým motorom. Dvojlitrový turbodiesel common-rail s výkonom 110 kW/150 k pochádza z dielne Opel a doplní v ponuke benzínové motory 2,4 l a 3,2 V6. Captiva si privlastní aj ďalšie prvenstvo, pretože bude prvým v Európe predávaným Chevroletom s elektronickým stabilizačným systémom ESP.
Captiva sa oficiálne predstaví na jarnom autosalóne v Ženeve, na prvých trhoch sa potom objaví v lete 2006. Chevrolet Captiva (dĺžka x šírka x výška: 4639 x 1849 x 1726 mm) sa bude ponúkať v päť- a sedemmiestnej verzii a v ponuke budú aj verzie s pohonom iba predných alebo všetkých štyroch kolies.
Sériová výroba naftových motorov pre Chevrolet Europe sa rozbehne v novej motorárni spoločnosti GM Daewoo v juhokórejskom Gunsane v marci 2006. Tento podnik bude produkovať dve verzie dvojlitrového 16-ventilového turbodiesla so systémom priameho vstrekovania „common-rail“, ktorý vyvinula spoločnosť GM Daewoo Auto&Technology v úzkej spolupráci s firmami GM Powertrain a VM Motori. Slabšia verzia naftového motora s jednoduchým turbodúchadlom a pevnou geometriou (FGT) ponúka dosahuje výkon 88 kW/120 k pri otáčkach 4000 ot/min a max. krútiaci moment 280 Nm pri otáčkach 2000 ot/min.
Silnejšia verzia vybavená turbodúchadlom s premenlivou geometriou (VGT) s výkonom 110 kW/150 k pri otáčkach 4000 ot/min a s max. krútiacim momentom 310 Nm pri otáčkach 2000 ot/min.
Oba agregáty plnia emisné limity normy Euro IV a k dispozícii sú aj filtre pevných častíc DPF.