Prvý Chevrolet SUV s dieselom !

Úplne nový SUV model značky Chevrolet, ktorý vychádza z konceptu S3X vystaveného na autosalóne v Paríži v roku 2004, má názov Captiva. Pre Chevrolet ide o dvojnásobne významný model, pretože okrem vstupu do kategórie SUV to bude prvý model značky Chevrole

t s naftovým motorom. Dvojlitrový turbodiesel common-rail s výkonom 110 kW/150 k pochádza z dielne Opel a doplní v ponuke benzínové motory 2,4 l a 3,2 V6. Captiva si privlastní aj ďalšie prvenstvo, pretože bude prvým v Európe predávaným Chevroletom s elektronickým stabilizačným systémom ESP.

Captiva sa oficiálne predstaví na jarnom autosalóne v Ženeve, na prvých trhoch sa potom objaví v lete 2006. Chevrolet Captiva (dĺžka x šírka x výška: 4639 x 1849 x 1726 mm) sa bude ponúkať v päť- a sedemmiestnej verzii a v ponuke budú aj verzie s pohonom iba predných alebo všetkých štyroch kolies.
Sériová výroba naftových motorov pre Chevrolet Europe sa rozbehne v novej motorárni spoločnosti GM Daewoo v juhokórejskom Gunsane v marci 2006. Tento podnik bude produkovať dve verzie dvojlitrového 16-ventilového turbodiesla so systémom priameho vstrekovania „common-rail“, ktorý vyvinula spoločnosť GM Daewoo Auto&Technology v úzkej spolupráci s firmami GM Powertrain a VM Motori. Slabšia verzia naftového motora s jednoduchým turbodúchadlom a pevnou geometriou (FGT) ponúka dosahuje výkon 88 kW/120 k pri otáčkach 4000 ot/min a max. krútiaci moment 280 Nm pri otáčkach 2000 ot/min.
Silnejšia verzia vybavená turbodúchadlom s premenlivou geometriou (VGT) s výkonom 110 kW/150 k pri otáčkach 4000 ot/min a s max. krútiacim momentom 310 Nm pri otáčkach 2000 ot/min.

Oba agregáty plnia emisné limity normy Euro IV a k dispozícii sú aj filtre pevných častíc DPF.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 661
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 797
  3. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 2 768
  4. Ako sme jazdili v socializme 2 643
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 863
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 754
  7. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 312
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 264
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 197
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 816

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ako sa Slovák z Terchovej stal veľkým reformátorom u Márie Terézie

Adam František Kollár, vedec a knihovník bol jedným z popredných osvietenských reformátorov.

PLUS

V kráľovstve polievok sa držková nevarí

Do niekoľkých hrncov naložili Bratislavčania svojho tvorivého ducha.

KOMENTÁRE

Potrebujeme posilniť kultúru záväznosti

Musíme prestať so spájaním LGBTI s ohrozením tzv. tradičnej rodiny.

Neprehliadnite tiež

NA ČOM SME JAZDILI

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič, majiteľom však robil problémy.