SME
Streda, 22. marec, 2023 | Meniny má Beňadik
reklama

Chevrolet Captiva - ďalšie foto

Chevrolet už zverejnil definitívnu podobu svojho nového SUV nazvaného Captiva. Po nedávno zverejnenom čelnom pohľade na predok auta ponúkame definitívnu podobu auta.

Chevrolet už zverejnil definitívnu podobu svojho nového SUV nazvaného Captiva. Vozidlo vychádzajúce z konceptu S3X bude mať svetovú premiéru na jarnom autosalóne v Ženeve. Captiva sa má vyrábať spoločne s novým SUV Opel Antara v tom istom závode GM Daewoo (Južná Kórea). Podľa našich informácií dejiskom svetovej novinárskej prezentácie majú byť Vysoké Tatry. Captiva znamená skutočný obrat v histórii značky Daewoo, pretože ide o prvý model tejto kategórie vyvinutý pod krídlami GM a pod menom Chevrolet. Zlomovým momentom má byť použitie naftového motora, určeného najmä pre zákazníkov v Európe. Okrem dvojlitrového turbodieselu je pre novú Captivu pripravený aj radový zážihový štvorvalec DOHC s objemom 2,4 l a výkonom 142 k (pri 5200 ot./min), Priemerná spotreba agregátu 2.4 je 9,9 l/100 km (manuálna prevodovka), resp. 10,2 l/100 km (automatická prevodovka). Vrcholom ponuky motorov bude vidlicový zážihový šesťvalec 3.2 V6 s výkonom 225 k, ktorý poznáme z modelov značky Opel (Vectra GTS) Spotreba najvýkonnejšej verzie je podľa výrobcu až príliš optimistická 11,7 l/100 km (manuál), resp. 11,9 l/100 km (automat). Spotreba naftového motora (110kW/150k) má byť iba 7,6 l/100km.

Chevrolet Captiva bude na rozdiel od Antary dostupná v päť a sedemmiestnom vyhotovení a už sériová výbava obsiahne také prvky ako stabilizačný program ESP, brzdový asistent HBA, zariadenie pre bezpečné absolvovanie svahov HDC (Hill Descent Control), alebo systém ochrany proti prevráteniu ARP (Activ-Rollover Protection).

Tak ako avizovala štúdia S3X Captiva má vpredu kombinované vzpery McPherson, vzadu štvorprvkové nezávislé zavesenie kolies. Na záver treba pripomenúť, že modely Daewoo dnes nosia na kapote hrdú značku. Chevrolet je totiž najsilnejšou globálnou značkou koncernu General Motors, ktorá ročne predá vyše 4 milióny áut vo viac ako 120 krajinách sveta.




SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Inzercia - Tlačové správy

  1. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život
  2. V malej obci na Kysuciach vyučujú s modernými technológiami
  3. Stáli pred krachom. Firmy prezrádzajú recept na prežitie kríz
  4. Prvá banka spustila pravidelné investovanie do ETF fondov
  5. Developer ITB pomáha naplniť túžbu po vlastnom bývaní
  6. Dostupný elektromobil podľa Volkswagenu? Privítajte ID.2all!
  7. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  8. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  1. Počasie láka do prírody. Zodpovední majú v batohu tieto 2 veci
  2. Aké sú národnosti podnikateľov s virtuálnou adresou v Košiciach?
  3. Rozdielový impulz: Fix hypotéky 1,49 % na tri roky
  4. Východ mieša karty v súboji pamiatok, hlasuje sa online
  5. Obnovené historické skvosty už bojujú o priazeň verejnosti
  6. Prvá banka spustila pravidelné investovanie do ETF fondov
  7. V malej obci na Kysuciach vyučujú s modernými technológiami
  8. Verejnosť už hlasuje za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť 13 731
  2. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zmrazená cena potravín 10 956
  3. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49% 9 612
  4. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach 9 181
  5. Stáli pred krachom. Firmy prezrádzajú recept na prežitie kríz 7 782
  6. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife 3 469
  7. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život 2 929
  8. Jednoznačný recept na úspech? Buďte pripravení prispôsobiť sa 1 499
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Blogy SME

  1. Michal Porubän: Desatoro Maroša Žilinku
  2. Anton Kaiser: Rozlúčka so zimou
  3. Ján Šeďo: Princíp revitalizácie OĽaNO som aplikoval vo svojej záhrade.
  4. Alena Miklošová: Road Trip: Z Miami na Key West
  5. Ján Valchár: Avdijivka II. (karty sú nanovo rozdané)
  6. Linda Rampašeková: ZAČALA SEZÓNA
  7. Anna Miľanová: Sila a krása prírody... 2021
  8. Irena Šimuneková: Horné Lefantovce - Čierna skala, Malá skala
  1. Matúš Baňas: Reforma vzdelávania na Slovensku - poďme spáliť aj posledné zvyšky toho dobrého, čo v slovenskom školstve ostalo 7 304
  2. Martin Kugla: Nenechajte Valla zničiť Petržalku! 6 214
  3. Radko Mačuha: V Moskve nie je všetko s kostolným poriadkom. 6 188
  4. Magdaléna Cifrová: Konečne potrestaný pedagóg na VŠVU a aké dôležité je ospravedlniť sa 3 637
  5. Radovan Čipka: Ako Záborská znesvätila tému pomoci ženám 3 630
  6. Radovan Čipka: Podceňujeme intelekt tých, čo píšu "pekný chlapi" 3 298
  7. Ján Valchár: Gáaga! Gáaga! (plus ruský útok na Avdijivku) 2 527
  8. Michal Uherčík: Veľké riešenie alebo veľké fiasko. Parkovacie domy v Martine. 2 521
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 58. - Reinhold Messner: Antarktída - nebo aj peklo zároveň, 2/2 (1990)
  2. Monika Nagyova: Moje blogovanie dosiahlo plnoletosť. Čitatelia mi občas dajú zabrať.
  3. Jiří Ščobák: Chcete od Hegera krev?
  4. Jiří Ščobák: Ako zdaniť dividendy z akcií a ETF? Ako konkrétne vyplniť daňové priznanie?
  5. Jiří Ščobák: Jak vykrmit akvárium?
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 57. - Reinhold Messner: Antarktída - nebo aj peklo zároveň, 1/2 (1989)
  7. Jiří Ščobák: Recenze služby: Tři roky se Slovnaftbajkem (aneb Bratislava bez auta a električenky)
  8. Monika Nagyova: Máte v okolí ľudí posadnutých upratovaním? Niet im pomoci.
SkryťZatvoriť reklamu