SME

Alfa Spider a 159 Sportwagon

Alfa Spider a 159 Sportwagon: Bréra bez strechy a lifestylové kombi so silne športovým charakterom.

Alfa Spider a 159 Sportwagon: Bréra bez strechy a lifestylové kombi so silne športovým charakterom

Talianska automobilka Alfa Romeo je momentálne pri dychu a po dvoch skvelých modeloch 159 a Brera pokračuje v chŕlení nových atraktívnych modelov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na autosalóne v Ženeve prvýkrát predstaví ďalšie dve novinky - Alfu Spider a kombi verziu skvelej limuzíny 159. Napriek tomu, že všetky 4 modely spája rovnaká platforma (čo je dôkazom toho, že aj Alfa sa už naučila šetriť), každý z nich je po dizajnovej stránke originál s mimoriadnou dávkou osobitosti a športovej elegancie.

SkryťVypnúť reklamu

Spider so sklápateľnou strechou nadviaže na tradíciu talianskych športových roadsterov. 4396 mm dlhý, 1830 mm široký a 1367 mm vysoký dvojmiestny športiak ponúkne veľmi lákavu kombináciu luxusu a športového vyžitia. Vnútorné vybavenie bude porovnateľné s modelom Brera. V závislosti od verzie si zákazník bude môcť vybrať zo širokej škály hodnotných materiálov a komfortných prvkov výbavy, od dvojzónovej klimatizácie, cez multifunkčný volant s ovládaním rádia na volante, stabilizačný systém VDC a tempomat až po kožou čalúnený interiér. Na výber budú spočiatku len dva zážihové motory dodávané so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Slabší 2,2-litrový s výkonom 185 k a výkonnejší 3,2-litrový šsťvalec, ktorý sa bude na želanie montovať aj s pohonom všetkých kolies Q4.

SkryťVypnúť reklamu

 

 

 

 

 

Alfa 159 Sportwagon predstavuje ideálnu zmes talianského štýlu, výkonu a jazdných vlastností skutočného športového auta v kombinácii s mnohostranným využitím a dostatočným priestorom. Rovnako ako sedan aj Sportwagon sa môže pochváliť jednoznačne športovým vzhľadom, ale aj veľkým batožinovým priestorom. Alfa 159 Sportwagon bude v ponuke vo dvoch alebo troch verziách ( v závislosti na trhu), 12 farbách exteriéru a 5 farbách interiéru, s tromi novými motormi JTS (260 k 3,2 V6 24v; 185 k 2,2 a 160 k 1,9) a tromi turbodieselovými motormi Multijet(200 k 2,4 JTDM 20v; 150 k 1,9 JTDM 16v a 120 k 1,9 JTDM 8v). Všetky sú vybavené novými 6 stupňovými prevodovkami ( niektoré verzie aj so šesťstupňovou automatickou prevodovkou Salespeed. )

SkryťVypnúť reklamu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 541
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 231
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 979
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 991
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 951
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 821
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 454
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Jozef Foltýn: Huliak che byť už aj reprezentačný tréner
  2. Štefan Šturdzík: Dvojtvárnosť premiéra.
  3. Milan Srnka: Fico bude v Moskve v “exkluzívnej spoločnosti”
  4. Jozef Stasík: Čakáme na nové elity. Nie, ani tie nás nespasia.
  5. Viktor Pamula: Ako sa minister obrany ministrom zdravotníctva stal
  6. Miroslav Ferkl: Na máji záleží
  7. Viktor Pamula: Samosprávy môžu prísť o eurofondy
  8. Radoslav Záhumenský: Rozhľadňa Kamenec: Nový výhľadový skvost nad kopanicami, ktorý si zamilujete
  1. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 31 364
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 25 705
  3. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície? 22 806
  4. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 10 906
  5. Miroslav Ferkl: Ficove priznanie 7 563
  6. Viktor Pamula: Ako predseda Jednoty Dôchodcov Slovenska do Spišskej prišiel 6 521
  7. Jolana Čuláková: V sobotu zabalzamované telo uložili do hrobu a v nedeľu muž nevstal z mŕtvych 5 884
  8. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ? 5 870
  1. Tupou Ceruzou: Smerákov
  2. Radko Mačuha: Nie, Putin nás neoslobodil a netreba mu ďakovať.
  3. Marcel Rebro: Robert Fico: do Londýna neletím, lebo na britského premiéra nemám čas!
  4. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície?
  5. Věra Tepličková: Logika nepustí alebo Prečo je Eštok ministrom vnútra?
  6. Věra Tepličková: Je čas na kázne
  7. Pavel Macko: Analýza: Je na dosah trvalý a spravodlivý mier?
  8. Věra Tepličková: Kvíz: Ako poznáte naše koaličné politické špičky (súčasné i bývalé)?
SkryťZatvoriť reklamu