KONEČNE 6-RÝCHLOSTNÁ PREVODOVKA PRE DIESEL

Honda Accord 2006

Športový sedan a priestranné kombi s unikátnym mechanizmom sklápania zadných sedadiel odštartovali v roku 2002 revolúciu, ktorá po období nevýrazných modelov postavila Hondu opäť na nohy. Odvtedy akoby chytila druhý dych a chŕli jeden atraktívny model za

Športový sedan a priestranné kombi s unikátnym mechanizmom sklápania zadných sedadiel odštartovali v roku 2002 revolúciu, ktorá po období nevýrazných modelov postavila Hondu opäť na nohy. Odvtedy akoby chytila druhý dych a chŕli jeden atraktívny model za druhým. To sa samozrejme prejavilo aj na predajoch, keď vlani zaznamenala v Európe už druhý za sebou idúci predajný rekord. Tento rok Honda plánuje ísť ešte vyššie, v čom jej má pômocť aj facelift modelového radu Accord, ktorý práve prichádza na náš trh. V rámci neho Accord dostal nový predný i zadný nárazník, modifikovanú prednú kapotu a na maske chladiča pribudla do stredu nová masívna lišta, ktorá mu aspoň podľa nášho názoru na kráse vôbec nepridala.

 

Kombi má prepracované prahové nástavce, nový dizajn zadných koncových svetiel, inak riešený strešný sppjler a nové strešné lyžiny (podstatne dlhšie ako tie predchádzajúce). Malá zmena sa dotkla aj interiéru, kde pôvodný volant nahradil nový, krajší a lepšie tvarovaný.
Pre priaznivcov špičkového naftového motora 2.2 i-CTDi sa najpodstatnejšia zmena udiala pod kapotou, kde pôvodnú 5-stupňovú manuálnu prevodovku konečne nahradila 6-stupňová, čo Accordu pomôže nie ani tak v zrýchlení z 0 na 100 km/h (9,4 s Accord 2004 a 9,3 s Accord 2006) ako v elasticite na jednotlivých prevodových stupňoch. Práve v zrýchlení na 3, 4 i 5 prevodovom stupni pri našom poslednom porovnávacom teste limuzín strednej triedy výrazne zaostával za konkurentmi kvôli absencii 6-rýchlostnej prevodovky, hoci v šprinte z 0 na 100 km/h dokázal s nimi držať krok. Nepatrne sa tiež zlepšila maximálna rýchlosť (210 proti 212 km/h) a spotreba (4,6 proti 4,5 l/100 km). Paleta benzínových motorov ostáva nezmenená. Obe pohonné jednotky (2.0 114 kW/155 k, 2.4 140 kW/190 k) sa dajú teraz kombinovať aj s 5-stupňovou automatickou prevodovkou.

Okrem toho výrobca rozšíril základnú výbavu. Všetky verzie budú odteraz štandardne vybavené aj stabilizačným systémom VSA, elektricky sklopnými vonkajšími zrkadlami, multifunkčným displejom a automatickou reguláciou hlasitosti autorádia. Novinkou je tiež ďalší, najluxusnejší stupeň výbavy Executive-E, ktorý má na rozdiel od klasického Executive naviac ešte adaptívny tempomat a kožou čalúnené sedadlá. Accord 2006 s motorom 2.0 vo výbave Comfort začína od 894.000 Sk (automat + 50.000 Sk). Diesel 2.2 i-CTDi vo výbave Sport si môžete kúpiť od 989.000 Sk a vrchol ponuky predstavuje verzia 2.4 Executive-E za 1.219.000 Sk.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. Už aj seniori presadajú do SUV
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  7. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  8. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  9. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  10. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 26 572
  2. Ako sme jazdili v socializme 3 155
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 784
  4. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 571
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 468
  6. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 211
  7. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 205
  8. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 1 086
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 060
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 058

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Mária Terézia nechcela, aby sa Gemer vyľudnil. Pomohli čerešne

Nemajú nič, čo si nedopestujú. Život na lazoch je zložitý.

DOMOV

Tak to už nie, Béla, odkazuje Bugárovi Paška z SNS

Pašku hnevá, že ombudsmanka podporila Dúhový pochod.

DOMOV

Plavčan oznámil abdikáciu, z tlačovky opäť ušiel

Plavčan odstúpil z postu ministra deň po výzve Roberta Fica.

Neprehliadnite tiež

Porsche 911 dostalo špeciálnu metalízu, ktorá stojí ako nové Porsche 911

Jedinečnosť je zaručená, v špeciálnych farbách Chromaflair sa vyrobí maximálne päť kusov za rok.

Volkswagen láka na štýlový crossover. Svetu ho predstaví o týždeň

Model T-Roc dizajnovo nadviaže na koncept z roku 2014.

S novým asfaltom vydržia cesty dlhšie, sú v ňom magnetické nanočastice

Rozpraskaný asfalt sa môže zahojiť, stačí pridať teplo a magnetickú silu.