SME
reklama

Honda Accord 2006

Športový sedan a priestranné kombi s unikátnym mechanizmom sklápania zadných sedadiel odštartovali v roku 2002 revolúciu, ktorá po období nevýrazných modelov postavila Hondu opäť na nohy. Odvtedy akoby chytila druhý dych a chŕli jeden atraktívny model za

Športový sedan a priestranné kombi s unikátnym mechanizmom sklápania zadných sedadiel odštartovali v roku 2002 revolúciu, ktorá po období nevýrazných modelov postavila Hondu opäť na nohy. Odvtedy akoby chytila druhý dych a chŕli jeden atraktívny model za druhým. To sa samozrejme prejavilo aj na predajoch, keď vlani zaznamenala v Európe už druhý za sebou idúci predajný rekord. Tento rok Honda plánuje ísť ešte vyššie, v čom jej má pômocť aj facelift modelového radu Accord, ktorý práve prichádza na náš trh. V rámci neho Accord dostal nový predný i zadný nárazník, modifikovanú prednú kapotu a na maske chladiča pribudla do stredu nová masívna lišta, ktorá mu aspoň podľa nášho názoru na kráse vôbec nepridala.

 

Kombi má prepracované prahové nástavce, nový dizajn zadných koncových svetiel, inak riešený strešný sppjler a nové strešné lyžiny (podstatne dlhšie ako tie predchádzajúce). Malá zmena sa dotkla aj interiéru, kde pôvodný volant nahradil nový, krajší a lepšie tvarovaný.
Pre priaznivcov špičkového naftového motora 2.2 i-CTDi sa najpodstatnejšia zmena udiala pod kapotou, kde pôvodnú 5-stupňovú manuálnu prevodovku konečne nahradila 6-stupňová, čo Accordu pomôže nie ani tak v zrýchlení z 0 na 100 km/h (9,4 s Accord 2004 a 9,3 s Accord 2006) ako v elasticite na jednotlivých prevodových stupňoch. Práve v zrýchlení na 3, 4 i 5 prevodovom stupni pri našom poslednom porovnávacom teste limuzín strednej triedy výrazne zaostával za konkurentmi kvôli absencii 6-rýchlostnej prevodovky, hoci v šprinte z 0 na 100 km/h dokázal s nimi držať krok. Nepatrne sa tiež zlepšila maximálna rýchlosť (210 proti 212 km/h) a spotreba (4,6 proti 4,5 l/100 km). Paleta benzínových motorov ostáva nezmenená. Obe pohonné jednotky (2.0 114 kW/155 k, 2.4 140 kW/190 k) sa dajú teraz kombinovať aj s 5-stupňovou automatickou prevodovkou.

Okrem toho výrobca rozšíril základnú výbavu. Všetky verzie budú odteraz štandardne vybavené aj stabilizačným systémom VSA, elektricky sklopnými vonkajšími zrkadlami, multifunkčným displejom a automatickou reguláciou hlasitosti autorádia. Novinkou je tiež ďalší, najluxusnejší stupeň výbavy Executive-E, ktorý má na rozdiel od klasického Executive naviac ešte adaptívny tempomat a kožou čalúnené sedadlá. Accord 2006 s motorom 2.0 vo výbave Comfort začína od 894.000 Sk (automat + 50.000 Sk). Diesel 2.2 i-CTDi vo výbave Sport si môžete kúpiť od 989.000 Sk a vrchol ponuky predstavuje verzia 2.4 Executive-E za 1.219.000 Sk.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Ak chcete byť bohatší, musíte nad peniazmi rozmýšľať
  4. Daň z cukru zasiahne sociálne slabších a ohrozí výrobu sirupov
  5. Vyhnúť sa plateniu daní? Drzý gróf v Apúlii to vyriešil svojsky
  6. Exportujete do zahraničia? Poistite si svoje pohľadávky
  7. Práca snov? Prihlás sa na prácu sprievodcu v BUBO
  8. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  1. Ak chcete byť bohatší, musíte nad peniazmi rozmýšľať
  2. Exportujete do zahraničia? Poistite si svoje pohľadávky
  3. Vyhnúť sa plateniu daní? Drzý gróf v Apúlii to vyriešil svojsky
  4. Práca snov? Prihlás sa na prácu sprievodcu v BUBO
  5. Daň z cukru zasiahne sociálne slabších a ohrozí výrobu sirupov
  6. Deň narcisov už po piatykrát v dm
  7. Nissan Qashqai: Facelift prináša množstvo inovatívnych vylepšení
  8. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 819
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 669
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 5 209
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 4 096
  5. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 130
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 916
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 386
  8. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte 2 244
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Asociácia dôchodkových správcovských spoločností: Fakty sú neúprosné. Slovenská populácia nezadržateľne starne
  2. Věra Tepličková: Ak Huliak hulí, je to celkom normálne, ak hulí do črepníka...
  3. Lucia Nicholsonová: List rastlinke, do ktorej sa vyfajčil Huliak
  4. Ján Šeďo: "Krásne" tričko v E-shope za príspevok na muníciu pre Ukrajinu.
  5. Irena Šimuneková: Červená studňa –Paradajs - Tanád – Ottergrund - Červená studňa časť 2..
  6. Marek Mačuha: O dôchodcoch bez emócií
  7. Viktor Pamula: Súdna rada bez predsedu
  8. Marek Strapko: Ja mám základné vzdelanie!!!
  1. Lucia Nicholsonová: Otvorený list Kaliňákovi juniorovi 100 578
  2. Lucia Nicholsonová: List zápasníkovi Véghovi 80 497
  3. Ivan Čáni: Korčokovský magor. 41 321
  4. Martin Krsak: Slovensku nebude nikto diktovať! …ani zahraničie, ani zákony SR 34 041
  5. Marek Mačuha: Chudobní dôchodcovia? 31 511
  6. Boris Šabík: Zvláštne ticho po katastrofách 20 641
  7. Yevhen Hessen: Mobilizačný zákon: čo on znamená pre Ukrajincov v zahraničí? 18 884
  8. Miroslav Ferkl: Koniec sveta 11 020
  1. Yevhen Hessen: Mobilizačný zákon: čo on znamená pre Ukrajincov v zahraničí?
  2. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Sex v meste na slovenský spôsob
  3. Jiří Ščobák: Ivan Korčok dnes promluvil před Starou tržnicou v Bratislavě (video)
  4. Yevhen Hessen: Telegram ako zdroj konšpirácií, dezinformácií a propagandy?
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 77. - Arktída - Ostrov Wrangel - miesto, kde sa začína ruský deň
  6. Post Bellum SK: Osobnosť, ktorú sme si nepripomenuli...
  7. Jiří Ščobák: Ivan Korčok zvítězí, protože má něco, co Pellegrini nemá a nikdy mít nebude!
  8. Yevhen Hessen: Ukrajinských utečencov sa pýtajú "Prečo nie ste na fronte", ale utečencov z iných krajín sa na to nepýtajú?
SkryťZatvoriť reklamu