Veľkú svetovú premiéru bude mať v Ženeve štúdia nového súťažného špeciálu kategórie Super 2000 od Peugeotu, ktorá je predzvesťou návratu niekoľkonásobného svetového šampióna do kolotoča WRC. Po Citroene zvážil teda aj Peugeot ďalšie účinkovanie vo WRC a podobne ako jeho koncernový brat plánuje sa vrátiť už v sezóne 2007.
Oficiálne Peugeot svoju štúdiu novej S-2000 vychádzajúcej z modelu 207 nazýva 207RCup. Poháňa ju atmosferický zážihový dvojliter, ktorý svoj výkon 280 k pri 8.500 ot/min prenáša cez 6-stupňovú sekvenčnú prevodovku na všetky štyri kolesá. Sofwarom riadené diferenciály a ďalšie elektronické pomôcky pravidlá pre sezónu 2007 už zakazujú. Pozitiívne na celej veci je to, že návrat súťažných
automobilov k starej dobrej mechanike by okrem znížeinia nákladov mohol priniesť ešte atraktívnejšíe súboje techniky i jazdcov a v neposlednom rade pritiahnuť ďalšie značky späť do svetového šampionátu.
Vozidlo má rozmery 4.047x1.800x1.376 mm a rázvor náprav 2.560 mm. Obuté je na 18-palcových pneumatikách rozmeru 235/40 R18. Prvé testy nového špeciálu kategórie Super 2000 sú naplánované na jún tohto roku. Viac infromácii vraj výrobca zverejní v Ženeve. Zámer automobilky vrátiť sa do WRC potvrdil ešte pre koncom roka aj šéf športového oddelenia Jean-Pierre Nicolas, ktorý povedal: „Pripravujeme auto tejto kategórie a debutovať bude v roku 2007.“
V súvislosti s návratom Peugeotu do WRC môžeme čoskoro očakávať aj sériovú verziu nadupaného športového modelu 207 s rovnako masívnymi nárazníkmi a širokým rozchodom kolies. Pravidlá výrobcom totiž predpisujú, že podmienkou pre homologáciu súťažného špeciálu je 25.000 vyrobených kusov vozidla, ktoré sa stane základom úprav.