SME
Štvrtok, 11. august, 2022 | Meniny má Zuzana

Dacia Logan Steppe Concept


 


Len pred pár minútami odhalila rumunská automobilka Dacia vo svojej expozícii na ženevskom autosalóne štúdiu Dacia Logan Steppe Concept, ktorá demonštruje ako by mohla vyzerať Lifestyle verzia Dacie Logan kombi na voľný čas. Sériový Logan kombi má byť oficiálne predstavený na jesennom autosalóne v Paríži, ale mnohé o jeho tvaroch a priestorových pomeroch v interiéri napovedá už táto štúdia. Nedávno sa nám totiž dostali do rúk aj špionážne snímky hotového auta, ktoré istá nemecká agentúra odchytila počas zimných testov v najsevernejšom cípe Norska. Môžeme teda celkom reálne konfrontovať snímky hotového auta s práve prezentovanou štúdiu.


Keď si odmyslíte terénne oplastovanie karosérie (lemy blatníkov, masívne nárazníky), futuristické zadné svetlá i predné svetlá a chrómové kľučky dverí, dostanete reálnu podobu karosérie nového Loganu kombi. Bočná línia so zadným oknom v tvare obráteného lichobežníka i tvar bočných dverí presne zodpovedajú sériovej verzii, rovnako tiež tvar asymetricky delených krídlových zadných dverí. Tvar zadnej časi  karosérie od predných A stĺpikov je prísne racionálny. Kolmé bočné steny a zadné čelo pripomínajúce tvar karosérie vozidiel pohrebnej služby,  sľubujú výborné využitie obstavaného vnútorného priestoru. Podľa neoficiálnych informácii by mal Logan kombi ponúknuť v závislosti na verzii od 5 do 7 miest na sedenie, pričom cestujúci na úplne zadných sedadlách vraj budú mať k dispozícii o poznanie viac miesta než  ponúka jeho priamy konkurent Peugeot 307 SW. Či to bude tak aj v skutočnosti sa dozvieme až na jeseň, ale podľa nadpriemerne dlhého rázvoru náprav štúdie Logan Steppe Concept sa dá predpokladať, že bohatý vnútorný priestor sa bude v prípade nového Loganu kombi spomínať asi najčastejšie. Cena nového modelu by nemala prekročiť 8.000 Eur.


 


Štúdia Logan Steppe Concept je dlhá 4470 mm a vysoká  1780 mm. O dôkladne presvetlenie interiéru sa starajú veľkoryso dimenzované bočné okná celkovej plochy 3,3 m². Interiér konceptu sa nesie vo veľmi príjemnej atmosfére. Kombinácia svetlej kože a futuristicky tvarovaných plastov zvýrazňuje jeho športový charakter. Sériové sedadlá ponúkajú priestor pre 5 pasažierov.  Po sklopení asymetricky delených zadných sedadiel, ktoré zvyšujú variabilitu zadnej časti, sa prepravná kapacita Loganu Steppe Concept zväčší až na  1,7 m³. Vybavený bude štandardným  75 k  1,4 l benzínovým motorom



 










SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Energetici prinavrátia Pečnianskemu lesu pôvodnú biodiverzitu
  2. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  3. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  4. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  5. Prehľad a automatizácia
  6. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  7. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete
  8. Kde u nás kúpite domácke potraviny
  1. Energetici prinavrátia Pečnianskemu lesu pôvodnú biodiverzitu
  2. Z vývoja paliva pre Formulu 1 ťažia aj bežní vodiči
  3. Trenčín potrebuje nový impulz!
  4. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  5. Sezóna slovenského ovocia je v plnom prúde
  6. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  7. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  8. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  1. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky 13 370
  2. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete 11 189
  3. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku 8 510
  4. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur 7 442
  5. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať 6 790
  6. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha 4 012
  7. Kde u nás kúpite domácke potraviny 3 938
  8. Miliónová autorka Táňa K. Vasilková: Po úspechu som netúžila 2 601
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Fondee: Eva Hlavsová z Fondee: Češky sú v porovnaní so Slovenkami voči investovaniu skeptickejšie, ukázal prieskum
  2. Marek Kytka: Naša nová draftová jednotka Theo Kiss ? Jeho ukážkový gól
  3. Jozo Peric: Česká národná banka po sérii zvyšovania ponechala úrokové sadzby
  4. Lucia Žárska: Aký dopad môže mať spor medzi Taiwanom a Čínou na akciové trhy?
  5. Olívia Lacenová: Okolo čínskej ekonomiky sa pomaly uťahuje slučka...
  6. Jan Pražák: Vražedná polyamorie
  7. Věra Tepličková: A zasa ten spln...
  8. Michal Legíň: Cesta hrdinov SNP 2021 - 10. časť
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 128 971
  2. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 14 828
  3. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 11 610
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 10 772
  5. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu 8 230
  6. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu. 4 974
  7. Ingrid Tkáčiková: Poslanec Kuriak, ďakujem, že viem to, čo na Slovensku nechcem 3 341
  8. Jana Melišová: Svet sa zmenil... 3 110
  1. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  3. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  4. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  5. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  6. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  7. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
SkryťZatvoriť reklamu