Sériový Logan kombi má byť oficiálne predstavený na jesennom autosalóne v Paríži, ale mnohé o jeho tvaroch a priestorových pomeroch v interiéri napovedá už táto štúdia. Nedávno sa nám totiž dostali do rúk aj špionážne snímky hotového auta, ktoré istá nemecká agentúra odchytila počas zimných testov v najsevernejšom cípe Nórska. Môžeme teda celkom reálne konfrontovať snímky hotového auta s práve prezentovanou štúdiu.
Keď si odmyslíte terénne oplastovanie karosérie (lemy blatníkov, masívne nárazníky), futuristické zadné svetlá i predné svetlá a chrómové kľučky dverí, dostanete reálnu podobu karosérie nového Loganu kombi. Bočná línia so zadným oknom v tvare obráteného lichobežníka i tvar bočných dverí presne zodpovedajú sériovej verzii, rovnako tvar asymetricky delených krídlových zadných dverí. Tvar zadnej časi karosérie od predných A stĺpikov je prísne racionálny. Kolmé bočné steny a zadné čelo sľubujú výborné využitie obstavaného vnútorného priestoru. Podľa neoficiálnych informácii by mal Logan kombi ponúknuť v závislosti na verzii od 5 do 7 miest na sedenie, pričom cestujúci na úplne zadných sedadlách vraj budú mať k dispozícii o poznanie viac miesta než ponúka jeho priamy konkurent Peugeot 307 SW. Či to bude tak aj v skutočnosti sa dozvieme až na jeseň, ale podľa nadpriemerne dlhého rázvoru náprav štúdie Logan Steppe Concept sa dá predpokladať, že bohatý vnútorný priestor sa bude v prípade nového Loganu kombi spomínať asi najčastejšie. Cena nového modelu by nemala prekročiť 8.000 Eur.
Štúdia Logan Steppe Concept je dlhá 4470 mm a vysoká 1780 mm. O dôkladné presvetlenie interiéru sa starajú veľkoryso dimenzované bočné okná celkovej plochy 3,3 m². Interiér konceptu sa nesie vo veľmi príjemnej atmosfére. Kombinácia svetlej kože a futuristicky tvarovaných plastov zvýrazňuje jeho športový charakter. Sériové sedadlá ponúkajú priestor pre 5 pasažierov. Po sklopení asymetricky delených zadných sedadiel, ktoré zvyšujú variabilitu zadnej časti, sa prepravná kapacita Loganu Steppe Concept zväčší až na 1,7 m³. Vybavený bude štandardným 75 k 1,4 l benzínovým motorom
Autor: Foto:Rastislav Chvála