SME
reklama

Fiat Doblo – zaujímavý dizajn, veľký a variabilný interiér

Do nového segmentu ľahkých úžitkových automobilov zavítal po už dávnejšie predstavených modeloch tejto triedy prvý Fiat s mohutným predkom pripomínajúcim off-road. S výrazným časovým odstupom po Peugeote Partner, Citroëne Berlingo či Renaulte Kangoo priš


iel na automobilový trh Fiat so svojimi novými modelmi Doblo a Doblo Cargo. Jeho zaujímavý dizajn a prednosťami vo variabilite a účelnosti spojenej s pomerne malými vonkajšími rozmermi (dĺžka 4159 mm, šírka 1714 mm, výška 1800 mm) sú už pre túto triedu typické, avšak nový Doblo má aj čosi navyše.

Fiat Doblo a Doblo Cargo je vyrábaný v 26 verziách. Komfortný päťsedadlový a presklenný Doblo má k dispozícii 4- alebo 5-dverovú karosériu a úžitková verzia 3-, 4- a 5-dverovú karosériu s bočnými posuvnými dverami na jednej alebo oboch stranách, asymetrické zadné dvere a zvýšenú strechu u obidvoch modelov. Využiteľnosť vnútorného priestoru a taktiež prístup k nemu je obdivuhodný. Šírka bočných posuvných dverí je u Dobla 645mm a u Dobla Cargo až 685 mm. Cargo sa postaralo o úctyhodný objem ložného priestoru 3,2 m³, so zvýšenou strechou až 3,8 m³, užitočnou hmotnosťou 625 kg alebo 805 kg a rámom zadných dverí s výškou 1,5 metra, čo umožní uložiť do úložného priestoru bez problémov napríklad aj dve europalety. Päťsedadlové Doblo tiež prekvapuje svojimi vnútornými rozmermi. Batožinový priestor 750 litrov a po sklopení zadných sedadiel neuveriteľných 3000 litrov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nové Doblo sa bude predávať so štyrmi motormi. Dva zážihové štvorvalce s objemom 1,2 l s výkonom 65 k a 1,6 16V 103 k, vznetový štvorvalec s objemom 1,9 s výkonom 65 k a temperamentný preplňovaný Common Rail 1,9 JTD s výkonom 100 k. Na slovenskom trhu sa budú zatiaľ predávať len pohonné jednotky 1,2 benzín a hladký diesel 1,9 l, ale budúci rok by už mala byť ponuka motorov úplná. Plne synchronizované prevodovky sa montujú do všetkých ponúkaných verzii. Jazdným vlastnostiam dobre slúži podvozok, ktorý má vpredu nápravu typu McPherson a vzadu tuhú nápravu s listovými pružinami.

Cena základného modelu je stanovená na 430 377 Sk s DPH.

Autor: gl-ml

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 704
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 376
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 543
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 898
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 234
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 029
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 816
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 805
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ľuboslav Farkaš: Veľkonočné priane
  2. Ivan Mlynár: Šedá kôra chodiacej kópie Mariana Kotlebu, Tomáša Tarabu, vyprodukovala ďalšie verbálne fekálie.
  3. Jozef Ďanovský: Medžugorie na Veľkú noc
  4. Martin Borecky: Rakovina
  5. Vladimír Krátky: Nebude zo psa slanina - ani zo Slovenska baranina .
  6. Lucia Nicholsonová: List ministrovi Tarabovi, ktorý chce znásilniť Ústavu
  7. Michal Drotován: Peter Pellegrini ako zástupca bežného občana? Naozaj?
  8. Ján Škerko: Rozhovor ministra vnútra s hľadaným extrémistom
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 46 056
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 644
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 432
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 9 940
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 445
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 362
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 250
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 432
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
reklama
SkryťZatvoriť reklamu