Naftový Logan v predaji

Motorovú paletu najpredávanejšieho auta strednej a východnej Európy za uplynulý rok – Dacie Logan, ktorá v predajoch predbehla aj Škodu Fabia, doplnil 1. apríla naftový motor 1.5 dCi.

Ide o dôverne známy turbodiesel z dielne automobilky Renault, vybavený priamym vstrekovaním paliva systémom common-rail druhej generácie s výkonom 50 kW/70 k a maximálnym krútiacim momentom 160 Nm pri 1.700 ot/min. Logan s ním zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 15 sekúnd a ručička tachometra sa zastaví na hodnote 158 km/h.

Všetkých potencionálnych záujemcov bude najviac zaujímať spotreba 4,7/100 km a hlavne cena, ktorú sa importérovi podarilo udržať pod hladinou 400.000 Sk, presnejšie na 349.900 Sk v prípade lacnejšej z dvoch úrovní výbavy Ambiance. Drahšia verzia Lauréate stojí 369.900 Sk. Servisný interval výrobca stanovil na 20.000 km, čo je o 10.000 km viac ako pri benzínovom motore 1.4. Záruka ostáva 3 roky alebo 100.000 km na všetky modely.

V cenníku tiež pribudli dva akčné modely LS Drive a LS Arctica.
Prvý z nich vychádza z druhého stupňa výbavy Ambiance. Za príplatok 5.000 Sk ponúka navyše posilňovač riadenia, balík Elektrik (diaľkové centrálne uzamykanie a el. ovládanie predných okien) a predné svetlá do hmly. V tomto prípade ušetríte teda 25.800 Sk. Druhý akčný model Arctica vychádza najvyššieho stupňa výbavy Lauréate, ku ktorej, keď si doplatíte 10.000 Sk, dostanete navyše klimatizáciu a tým ušetríte 25.000 Sk.

V rámci tlačovej konferencie sme sa tiež dozvedeli, že Logan bol vyhodnotený ako tretí najspoľahlivejší model z portfólia koncernu Renault. Tento výsledok potvrdil okrem iného aj náš dlhodobý test na 50.000 km, počas ktorého nedošlo k žiadnej poruche ani zlyhaniu materiálu. Pravdupovediac tento výsledok sme očakávali, lebo Logan je tak jednoducho vymyslený a postavený, že nemá sa čo na ňom pokaziť. Okrem toho, podmienky v krajinách ďalekého východu, strednej a východnej Ázie a Južnej Ameriky, pre ktoré Logan vznikol, sú neporovnateľne drsnejšie ako u nás, a preto dlhodobý test v našich podmienkach musel byť pre neho prechádzkou ružovou záhradou.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 658
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 797
  3. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 2 768
  4. Ako sme jazdili v socializme 2 643
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 863
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 754
  7. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 312
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 264
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 197
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 816

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ako sa Slovák z Terchovej stal veľkým reformátorom u Márie Terézie

Adam František Kollár, vedec a knihovník bol jedným z popredných osvietenských reformátorov.

PLUS

V kráľovstve polievok sa držková nevarí

Do niekoľkých hrncov naložili Bratislavčania svojho tvorivého ducha.

KOMENTÁRE

Potrebujeme posilniť kultúru záväznosti

Musíme prestať so spájaním LGBTI s ohrozením tzv. tradičnej rodiny.

Neprehliadnite tiež

NA ČOM SME JAZDILI

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič, majiteľom však robil problémy.