Ide o dôverne známy turbodiesel z dielne automobilky Renault, vybavený priamym vstrekovaním paliva systémom common-rail druhej generácie s výkonom 50 kW/70 k a maximálnym krútiacim momentom 160 Nm pri 1.700 ot/min. Logan s ním zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 15 sekúnd a ručička tachometra sa zastaví na hodnote 158 km/h.
Všetkých potencionálnych záujemcov bude najviac zaujímať spotreba 4,7/100 km a hlavne cena, ktorú sa importérovi podarilo udržať pod hladinou 400.000 Sk, presnejšie na 349.900 Sk v prípade lacnejšej z dvoch úrovní výbavy Ambiance. Drahšia verzia Lauréate stojí 369.900 Sk. Servisný interval výrobca stanovil na 20.000 km, čo je o 10.000 km viac ako pri benzínovom motore 1.4. Záruka ostáva 3 roky alebo 100.000 km na všetky modely.
V cenníku tiež pribudli dva akčné modely LS Drive a LS Arctica.
Prvý z nich vychádza z druhého stupňa výbavy Ambiance. Za príplatok 5.000 Sk ponúka navyše posilňovač riadenia, balík Elektrik (diaľkové centrálne uzamykanie a el. ovládanie predných okien) a predné svetlá do hmly. V tomto prípade ušetríte teda 25.800 Sk. Druhý akčný model Arctica vychádza najvyššieho stupňa výbavy Lauréate, ku ktorej, keď si doplatíte 10.000 Sk, dostanete navyše klimatizáciu a tým ušetríte 25.000 Sk. V rámci tlačovej konferencie sme sa tiež dozvedeli, že Logan bol vyhodnotený ako tretí najspoľahlivejší model z portfólia koncernu Renault. Tento výsledok potvrdil okrem iného aj náš dlhodobý test na 50.000 km, počas ktorého nedošlo k žiadnej poruche ani zlyhaniu materiálu. Pravdupovediac tento výsledok sme očakávali, lebo Logan je tak jednoducho vymyslený a postavený, že nemá sa čo na ňom pokaziť. Okrem toho, podmienky v krajinách ďalekého východu, strednej a východnej Ázie a Južnej Ameriky, pre ktoré Logan vznikol, sú neporovnateľne drsnejšie ako u nás, a preto dlhodobý test v našich podmienkach musel byť pre neho prechádzkou ružovou záhradou.