ĎALŠIE INFORMÁCIE O PRÍCHODE NOVÉHO SUV

Chevrolet Captiva - aktuálne informácie a rozhovor

Na autosalóne v Ženeve predstavila kórejská dcéra automobilky Chevrolet sériovú podobu nového SUV Captiva, o ktoré rastie záujem aj medzi slovenskými motoristami, hoci na trh má prísť až o pár mesiacov. V rozhovore s Pavlom Baštářom prinášame nové inform

Na autosalóne v Ženeve predstavila kórejská dcéra automobilky Chevrolet sériovú podobu nového SUV Captiva, o ktoré rastie záujem aj medzi slovenskými motoristami, hoci na trh má prísť až o pár mesiacov. Niektorí čitatelia kontaktovali našu redakciu s konkrétnymi otázkami a odpovede na viacero z nich sme požiadali Pavla Baštářa, riaditeľa pre predaj a marketing Chevrolet spoločnosti GM South-East Europe so sídlom v Bratislave

Kedy bude Captiva oficiálne v predaji?
Na Slovensku bude mať Captiva premiéru pri príležitosti autosalónu v
Nitre. Od tohoto dátumu bude tiež oficiálne v predaji.

V akom časovom rozmedzí prídu po sebe verzie s pohonom iba prednej nápravy a 4x4? Počuli sme totiž, že 5 dílerov bude mať „dvojkolku“ (demo) k dispozícii už v priebehu júna a „štvorkolky“ by mali prísť v auguste.
Modely 4x2 budú dodávané dílerom už v priebehu júla a verzie 4x4 v spomínanom septembri. Je pravda, že niekoľko našich predajcov si „dvojkolku“ už
objednalo, takže bude v zásade k dispozícii. Väčší záujem ale očakávame o Captivy s pohonom všetkých štyroch kolies.

Budete ponúkať na Captivu možnosť odpočtu DPH? A keď tak kedy?
Ohľadne odpočtu DPH vedieme  jednania. Vzhľadom k prísnej slovenskej
legislatíve to nie je jednoduché, ale snažíme sa. Nie je možné dnes s určitosťou na
túto otázku  odpovedať. (Poznámka redakcie: V súčasnosti  nemajú odpočet DPH ani najväčší konkurenti Captivy – Toyota RAV4 a Hyundai Santa Fe, hoci podľa slov importéra by sa malo SantaFe N1 objaviť koncom mája tohto roka.)

Môžete prezradiť predbežnú cenu? Aspoň hranicu kde by ste sa chceli
dostať, prípadne prirovnanie k vozidlám Toyota RAV 4 a Hyundai Santa Fe.
Cena sa práve finalizuje. Napriek tomu môžem povedať, že vozidlo by sa malo pohybovať ľahko pod cenou Hyundai Santa Fe. Definitívnu cenu budeme mať k dispozícii v priebehu 14 dní.

Bude naftový motor k dispozícii od začiatku predaja?
Áno, začneme turbodieselom vo výkonnejšej verzii 110 kW/150 k. Začiatkom roka
2007 pribudne aj slabšia verzia 88 kW/120 k.

Na záver jedna pomerne dosť aktuálna otázka, vzhľadom na to, že menší model Aveo doslova prepadol v nárazových testoch Euro NCAP. Aký výsledok očakáva výrobca v prípade Captivy?
Samozrejme veríme, že testy prebehnú dobre a Captiva splní najprísnejšie kritéria.

Chevrolet Captiva základné informácie

Nové SUV značky Chevrolet so sedemmiestnym interiérom zdieľa spoločnú platformu s následníkom vozidla Opel Frontera, ktorý sa bude volať Antara. Captiva znamená pre značku Chevrolet míľnik v rámci vstupu do segmentu SUV a tiež použitím naftového motora. Prvý Chevrolet spaľujúci naftu bol navrhnutý pre potreby európskeho zákazníka. Okrem naftového motora s objemom dva litre a výkonom 110 kW/150 k budú Captivu poháňať benzínové motory 2,4 (104 kW /142 k) a 3,2 V6 (165 kW/225 k).

Zákazníci si budú môcť vybrať vozidlo s pohonom jednej alebo oboch náprav prostredníctvom inteligentnej distribúcie krútiaceho momentu v závislosti na adhéznych podmienkach. Prenos krútiaceho momentu na zadnú nápravu zabezpečuje medzinápravová a elektronicky ovládaná spojka. Pohon všetkých kolies úzko spolupracuje so stabilizačným systémom ESP.
Podľa dostupných informácií bude podvozok okrem brzdového asistenta HBA (Hydraulic Brake Assist) vybavený aj systémom pre kontrolovaný zjazd z kopca HDC (Hill Descent Control). Captiva s celkovou dĺžkou karosérie 4,6 m a rázvorom 2,707 m odvezie až sedem osôb a v päťmiestnej verzii ponúkne batožinový priestor objemu 407 l.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 14 834
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 425
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 574
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 715
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 994
  6. Moskva alebo Petrohrad? 1 994
  7. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 798
  8. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 793
  9. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások 1 550
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 1 519

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Slovensko ničí lowcostová mentalita. Kedy s tým niečo urobíme?

Atmosféra nedôstojných príjmov a života nás ničí, z nej pramenia spoločenské nedorozumenia.

KOMENTÁRE

Čo je to sloboda

Sloboda prináša ťarchu vlastnej aktivity.

EKONOMIKA

Futej predáva strojárne v Detve, keď SNS chystá výrobu transportérov

Oslovili záujemcov z Česka a Slovenska.

Neprehliadnite tiež

Tesla míňa 8000 dolárov za minútu a nedarí sa jej s Modelom 3

Musk musí čoskoro začať zháňať nové prostriedky.

Ako správne používať hmlovky? Zapínať ich môžete, ale nemusíte

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkcie, treba nad nimi premýšľať osobitne

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.