Kia chce získať cenu Auto roka

Spoločnosť Kia sa chce s modelom auta, vyrábaným v žilinskom závode, uchádzať o cenu Auto roka - najprestížnejšie ocenenie automobilového priemyslu v Európe

.

Spoločnosť Kia v tejto súvislosti podľa hovorcu Kia Motors Slovakia Dušana Dvořáka dlhodobo pripravuje podujatia pre európskych novinárov. Prvým podujatím bolo pozvanie do Kórey, kde si prezreli výrobné závody a centrálu. V minulom roku sa zoznámili so spoločnosťou Kia Motors Europe, ktorá je distribútorom automobilov Kia v Európe a navštívili aj výskumné a vývojové centrum Kia v Nemecku. "A v stredu príde do Tepličky nad Váhom približne 140 novinárov a distribútorov z celej Európy, aby sa zoznámili s prvým výrobným závodom spoločnosti Kia v Európe," povedal Dvořák.

Prvé auto v Tepličke nad Váhom vyrobí Kia približne v polovici mája. "Výstavbu výrobných hál sme dokončili začiatkom tohto roka, namontované sú všetky výrobné technológie. Chýba nám ešte jedna lisovacia linka, ktorá je v súčasnosti na ceste do nášho závodu. Môžeme tak povedať, že skúšobná prevádzka už beží," skonštatoval Dvořák.

Nábor výrobných pracovníkov na prvú zmenu ukončila spoločnosť Kia Motors Slovakia začiatkom apríla. V súčasnosti pracuje v závode viac ako 1 200 zamestnancov a začína nábor výrobných pracovníkov na druhú pracovnú zmenu. "Do konca roka by sme chceli zamestnať približne 2 000 ľudí. Celkový počet 3 000 zamestnancov chceme dosiahnuť pravdepodobne v roku 2008, čiže nábor sa bude konať aj v rokoch 2007 a 2008," dodal hovorca Kia Motors Slovakia.


Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 11 611
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 6 341
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 922
  4. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 2 282
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 1 843
  6. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 1 698
  7. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 1 117
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 970
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu 882
  10. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 730

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Historické fiaská aj rekordné úspechy. Česko má po voľbách víťazov i porazených

V novom českom parlamente zasadne deväť strán. Nie všetky sú so svojim výsledkom spokojné.

KOMENTÁRE

Balada o zrade, alebo bez Babiša to nepôjde

Andrej Babiš vyhral v premiérskom referende.

SVET

Politológ: České voľby? Fenomenálny úspech populizmu

Babiš vyhral, lebo kauzy prezentoval ako snahu o zničenie, tvrdí Miloš Gregor.

KOMENTÁRE

Česko púšťa k moci populistu s autokratickými tendenciami

Krajina, ktorá už raz autokraciu porazila, jej znovu otvára cestu.

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.