MAGDALÉNA ŠEBESTOVÁ : MÁM ODCÚVANÉ TOĽKO, ČO NIEKTORÍ NAJAZDENÉ

Za volantom : Miss 2006

Vyhrala všetko, čo sa v rámci súťaže Miss 2006 dalo. Okrem titulov Miss 2006, Miss Sympatia a Miss Internet získala aj dve hlavné ceny, automobily BMW. Dvadsaťdva ročná Magdaléna Šebestová patrí medzi skúsených vodičov, autá sú teda v dobrých rukách.

Vyhrala všetko, čo sa v rámci súťaže Miss 2006 dalo. Okrem titulov Miss 2006, Miss Sympatia a Miss Internet získala aj dve hlavné ceny, automobily BMW. Dvadsaťdva ročná Magdaléna Šebestová patrí medzi skúsených vodičov, autá sú teda v dobrých rukách.

Vyhrať dve autá v jednej súťaži sa nepodarí hocikomu, čo budete s nimi robiť ?
Je to veľmi jednoduché, moji rodičia na jednom odišli domov a viem, že otec bol za volantom veľmi šťastný a ani vtedy tomu nemohli obaja uveriť. Som rada, že som im mohla takouto cestou urobiť radosť a poďakovať sa im za celých dvadsaťdva rokov. No a to druhé si nechám ja.

Chcete tak vrátiť to, čo do Vás rodičia „investovali“ ?
Ani nie tak za to, čo do mňa investovali ale za tie nervy, ktoré so mnou mali.

Akými autami ste doposiaľ jazdili ?
Doteraz som mala Ford Ka, s ktorým som nemala problém zaparkovať aj v Bratislave, predtým som jazdila s rodičovským autom Opel Corsa.

Máte teda prirodzený sklon k malým autám ?
Malé auto je pre ženu veľmi praktické, najmä z hľadiska parkovania vo veľkomestách, ale ja som s ním bola spokojná aj preto, lebo bolo mimoriadne živé.

Mnohé autá z podobných súťaží dostanú neskúsení vodiči - začiatočníci alebo ľudia bez vodičského preukazu. Ako je to s Vami ?
Vodičák vlastním už štyri roky a hovorím, že mám odcúvané viac ako niekto odjazdené, pretože cestou do práce a späť som každý deň urobila 120 km. V šoférovaní teda problém nevidím, dokonca som zvládala aj tie najhoršie zimné podmienky.

Máte čistý register dopravných nehôd ?
Nejakú vážnu dopravnú nehodu som zatiaľ nemala, boli to iba také malé škrabance alebo ťuknutia, ale aj tie sa mi stali iba na parkovisku, dokonca nie mojou vinou ale tak, že som prišla k autu a zistila som, že je oškreté.

Vadia vám takéto škrabance?
Priznám sa, že keď som mala na aute nejaký malý škrabanec, mne to veľmi nevadilo ,vadilo to však môjmu otcovi a tiež bratovi, lebo obaja sú automechanici.

Máte tým pádom aj vy bližší vzťah k autám, keďže pochádzate z takejto rodiny?
Bližší vzťah ani nie, práve v autách sa takmer vôbec nevyznám, som rada, keď si vôbec dokážem doliať brzdovú kvapalinu , viem si tiež natankovať (úsmev), naliať aspoň vodu do ostrekovačov a podobne.

Kontrolujete napríklad tlak v pneumatikách?
Opticky si zvyknem obzrieť pneumatiky a keď sa mi zdá, že je nejaká prázdna, tak to dám bratovi zistiť, ale väčšinou sa mýlim.

Ako vnímate naše slovenské cesty?
Ak to porovnám so zahraničím, určite máme zlé cesty, sú vo výrazne horšom stave. Čo sa týka áut na cestách, jazdiť po Bratislave ma vyslovene nebaví, lebo bývam počas jazdy veľmi nervózna. V Bratislave sú síce časté zápchy, ale v porovnaní so zahraničím to ešte nie je nič.

Váš život sa radikálne mení, budete jazdiť toľko ako predtým?
S prácou to ešte nemám celkom doriešené, čaká ma veľa povinností a s nimi spojený pobyt za volantom, pretože na mnohé akcie sa budem musieť dopraviť sama, takže tie kilometre sa v princípe vyrovnajú s mojim doterajším priemerom.

Dostali ste nádherné červené BMW, čo od takéhoto auta očakávate ?
Určite to pre mňa prinesie pohodlie, vyšší životný štýl a väčšiu radosť z jazdy.

Nie je BMW trochu tvrdé auto pre jemnú ženu ?
Dizajn je možno trochu mužský ale farba je zase čisto ženská, krásna červená. Auto hodnotím viac-menej z optickej stránky, technickými parametrami sa príliš nezaoberám. Samozrejme moje nové BMW sa mi nesmierne páči aj zo ženského pohľadu. Zdá sa, že nebude mať ani veľkú spotrebu, čo ma tiež teší. Prvoradé je, aby som na ňom urobila veľa kilometrov bez nehody a s úsmevom za volantom. Takto budú aj okoloidúci vidieť, že mám radosť z jazdy.

Iste sa nevyhnete pozornosti iných motoristov. Pomôže Vám popularita?
Určite nie. Myslím si, že to bude skôr naopak a keď ma iní vodiči uvidia, pomyslia si, zase nejaká hlúpa „misska“ na ceste.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. Moskva alebo Petrohrad?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  2. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  3. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  4. Modern luxury next to the Blue Church
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  6. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  9. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  10. HB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  1. Moskva alebo Petrohrad? 8 829
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 198
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 3 044
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 182
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 506
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 375
  7. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 278
  8. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 132
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 117
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 075

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Bratislavu zradila doprava aj kultúrna uzavretosť, hovoria experti

Niekto mohol akceptovať, že pre Bratislavu je hlavné letisko Viedeň, niekto to akceptovať nemusel, vraví šéf portálu euractiv Radovan Geist.

KOMENTÁRE

Prečo by sa mali Slováci začať báť Čechov

Slovensko bude musieť vynaložiť viac úsilia a vynaliezavosti, aby ho Brusel v zhluku „podivných“ demokracií na východ od Nemecka rozpoznal

SVET

Slovensko neuspelo v boji o sídlo Európskej liekovej agentúry

Bratislava nezískala sídlo EMA, bola na štvrtej nepostupovej pozícii.

Neprehliadnite tiež

Renault po cestách už jazdí s autom pre rok 2023

Experimentálny koncept ukazuje, ako budú vyzerať Renaulty o niekoľko rokov.

Londýnske autobusy budú jazdiť na kávu

Už dnes jazdia na použitý olej na varenie či loj zo spracovaného mäsa.

Ford predstavil šiltovku pre kamionistov, ktorá má zachraňovať životy

Keď je vodič unavený, šiltovka zabliká a zavibruje.

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.