V Maroku tragicky zahynul trojnásobný víťaz Dakaru

Záverečnú etapu pretekov Rely Maroka v pondelok zatienila tragická nehoda v poslednej etape v Quarzarate, pri ktorej prišiel život jeden z najskúsenejších spolujazdcov vo svete rely Francúz Henri Magne.

Záverečnú etapu pretekov Rely Maroka v pondelok zatienila tragická nehoda v poslednej etape v Quarzarate, pri ktorej prišiel o život jeden z najskúsenejších spolujazdcov vo svete rely Francúz Henri Magne. Trojnásobný víťaz prestížnej Rely Dakar zahynul v Mitsubishi pilota Naniho Romu.

Španielsky jazdec tesne pred servisným bodom nabúral vo veľkej rýchlosti do betónového múru a on síce vyviazol z havárie bez zranenia, no v prípade jeho kolegu už päť minút po kolízii musela privolaná zdravotnícka pomoc konštatovať smrť spôsobenú zlomením väzov. Na mieste tragédie tesne po nehode zastavila aj druhá posádka Mitsubishi s Japoncom Hirošim Macuokom, snažila sa aj pomôcť a potom už v pretekov nepokračovala. Stajňa stiahla z pretekov aj vozidlo lídra celkového poradia Francúza Stéphana Peterhansela, ktorý by inak už takmer s istotou zvíťazil.

Magne triumfoval na slávnej púštnej rely s cieľom v senegalskej metropole po prvý raz v roku 1997 po boku Japonca Kendžira Šinozuku. V rokoch 1999 a 2000 si úspech zopakoval s krajanom Jeanom-Louisom Schelsserom na vozidle jeho vlastnej výroby.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov
  2. BonoPay - platobné služby a vernostný program v jednom
  3. Meškanie výstavby diaľnic brzdí ekonomiku aj stavebný sektor
  4. Legendárna Transsibírska magistrála
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  6. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  7. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  8. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  9. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  10. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  1. BonoPay - platobné služby a vernostný program v jednom
  2. Naše Finančné Družstvo - projekt s vlastným riešením dôchodkov
  3. Meškanie výstavby diaľnic brzdí ekonomiku aj stavebný sektor
  4. Používate make-up? Potom spozornite
  5. Legendárna Transsibírska magistrála
  6. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  7. Vianočný bázar chalaňov
  8. Vianočné mecheche 2017
  9. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  10. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 37 313
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 5 217
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 2 998
  4. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 141
  5. Top First moment dovolenky na leto 2018 1 220
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 1 205
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 116
  8. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 1 111
  9. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 962
  10. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať 872

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Poórovi a jeho ľuďom sa za posledný rok v trnavskej nemocnici darilo

Firmy s väzbami na trnavského podnikateľa dodávajú nemocnici palivo, servisujú počítače a riadia tendre.

KOMENTÁRE

Fico to zabalil, s horúcou kávou si nebude páliť prsty

Aká neopätovaná je náklonnosť kaviarne k Smeru – tam ju predsa nik nemiluje!

Denník SME s knihou Róberta Bezáka

Denník SME pripravil pre vás v utorok 19. decembra špeciálne vydanie.

KULTÚRA

Najškaredšia modelka na svete sa dočkala vlastného filmu

Madame slúžka je netypická francúzska komédia.

Neprehliadnite tiež

Tesla X ako off-road do lesa? Pre Nóra žiaden problém

Jazda sa skončila natrhnutým nárazníkom.

Čo je to norma i-Size a ako si mám vybrať autosedačku (otázky a odpovede)

Budúci rok možno zakážu predaj starších sedačiek.

Ako prepravovať lyže v aute na Slovensku a v Rakúsku

Pravidlá špeciálne neupravujú, aký spôsob si musíte zvoliť.

Volkswagen ukázal, ako vyrába slovenské Porsche Cayenne

Výrobu auta bratislavský závod nemeckého koncernu začal začiatkom septembra.

Citroen C3 a Aircross sa podobajú iba naoko (test)

Cenový rozdiel medzi oboma autami je 3 000 eur.