Opel Vivaro – model 2007

Tento rok veľkým dodávkovým automobilom skutočne praje. Výrobcovia sypú jeden nový model za druhým a doslova sa predbiehajú v tom, kto akú novinku do tohto segmentu prinesie.

V krátkom čase po sebe sa predstavili nový Ford Transit, VW Crafter, Mercedes-Benz Sprinter, Iveco Daily a naposledy aj trojčatá z dielne koncernov Fiat a PSA. Do tejto partie chýbal už len Opel, ktorý logicky nechce byť tiež pozadu a preto prichádza s faceliftovaným modelom Vivaro.

Nový Opel Vivaro dostal pozmenený vzhľad prednej časti, nové svetlomety a rozšírenú príplatkovú výbavu o PDC a svetelný aj dažďový senzor. Dôležitá zmena sa odohrala pod prednou kapotou, kde pôvodný turbodiesel objemu 1.9 l Renault nahradzuje nový dvojliter od toho istého výrobcu. S objemom narástli aj výkony – 66 kW/90 k (240 Nm) a 85 kW/116 k (290 Nm). Okrem menšieho motoru si polepšil aj agregát 2.5 CDTI, ktorý teraz dosahuje výkon 107 kW/146 k a maximálny krútiaci moment 320 Nm. Všetky motory teraz spĺňajú normu Euro IV, agregát 2.5 CDTI aj vďaka štandardne montovanému bezúdržbovému časticovému filtru. Pre priaznivcov benzínu, ktorých by sme v tejto kategórii mohli spočítať pravdepodobne na prstoch jednej ruky ešte pripomeňme, že v ponuke naďalej ostáva aj zážihový dvojliter.

Vivaro je na výber s dvomi rázvormi, dvomi výškami a piatimi typmi karosérie, z z ktorých sa dá vytvoriť veľké množstvo variant. Ponuku obohatil valník v klasickom prevedení aj so zníženou úložnou plochou. Osobné verzie dostali farby a vzory poťahových materiálov ale napríklad aj nové 16-palcové kolesá.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  3. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  4. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  5. Top First moment dovolenky na leto 2018
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  7. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  9. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  10. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať
  1. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  2. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  3. HB Reavis sťahuje žiadosť na pridelenie osvedčenia o Smart City
  4. Do zóny Nové Nivy v Bratislave pribudne projekt
  5. Ako sa zmenili autá za štvrťstoročie?
  6. Accessible Urban Living
  7. RPSP – A good intention ruined by execution
  8. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  10. Riešenia pre hnedú planétu
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 10 072
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 5 830
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 3 765
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 2 795
  5. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 204
  6. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 2 071
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 840
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 504
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 428
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 357

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Róbert Bezák: Radi počúvame, ako niekto vyrieši naše problémy

Možno je to taká diagnóza spoločnosti, že je schopná si kohokoľvek zvoliť. Som z toho smutný.

DOMOV

Dobré ráno: Trump obišiel spojencov, uznal Jeruzalem

USA môžu zničiť mierové snahy.

KOŠICE KORZÁR

Raši: Pre EEI nie som župan. Treba s ňou skončiť

Z ničoho sa urobila megakauza, sťažoval sa primátor.

Neprehliadnite tiež

Vjazdy do Bratislavy sa upchali, vodiči stoja v kolónach

Pri ceste do práce treba počítať s polhodinovým zdržaním.

Dopravná hádanka: Môžete sa otočiť v zákaze odbočovania?

Vodička sa pýta, či pokutu dostala oprávnene.

Druhý najpredávanejší Peugeot sa vyrába už 30 rokov

Po dávnom odchode z Európy sa model 405 ďalej vyrába v Iráne.

Silný vietor a sneh komplikujú dopravu

Uzatvorené sú viaceré horské priechody.