

Za volantom vtedy sedel Francúz De Fornoux, ktorý už preteky v Le Mans absolvoval niekoľkokrát. Keďže auto nebolo možné odtiahnuť do boxov, ani ho opraviť na trati, preteky sa pre Mira Konôpku skončili. Sklamanie v tíme T2M bolo síce veľké, avšak nikto nezapochyboval, že do Le Mans sa o rok opäť vrátia.
"Aspoň mám dôvod sem o rok zase prísť. Preteky v Le Mans jednoducho chcem dokončiť. Už teraz som dostal ponuku štartovať vo vyššej kategórii GT1 na vozidle Ferrari. Či ju aj prijmem, budem musieť ešte zvážiť. S výkonom tímu T2M Motorsport som bol spokojný a atmosféra bola výborná," uviedol po podujatí Miro Konôpka.
Prestížne podujatie napokon vyhrali Nemci Frank Biela s Marcom Wernerom v spolupráci s talianskym automobilovým pretekárom Emanuellom Pirrom na Audi R10 diesel. Werner tak obhájil svoj triumf z roku 2005, tentoraz sa zaslúžil o historicky prvé víťazstvo automobilu s naftovým motorom. Na druhom mieste sa umiestnil francúzsky tím Pescarolo, vo farbách ktorého sa predstavili Franck Montagny, Sebastian Loeb a Eric Helary, tretí skončil Dán Tom Kristiansen, ktorý bol vlani v tíme s Bielom a Wernerom, ale tentoraz jazdil po boku Brita Allana McNisha a Rinalda Capella z Talianska.
Výsledky - 24 hodín Le Mans:
1. Frank Biela, Emanuele Pirro, Marco Werner (Nem, Tal., Nem. - Audi R10 diesel) 380 odjazdených kôl, 2. Franck Montagny, Sebastien Loeb, Eric Helary (Fr. - Pescarolo-Judd C60) -4 kolá, 3. Tom Kristensen, Allan McNish, Rinaldo Capello (Dán., V. Brit., Tal. - Audi R10 diesel) -13 kôl, 4. Oliver Gavin, Olivier Beretta, Jan Magnussen (V. Brit., Mon., Dán. - Corvette C6.R) -25 kôl, 5. Emmanuel Collard, Erik Comas, Nicolas Minassian
(Fr. - Pescarolo-Judd C60) -28 kôl, 6. Darren Turner, Tomáš Enge, Andrea Piccini (V. Brit., ČR, Tal. - Aston Martin DBR9) -30 kôl.