Od klasickej verzie sa bude odlišovať hlbším nárazníkom s veľkým otvorom v strede uprostred, bočnými prahmi, novou grafikou zadných svetiel, na zadnom veku pribudne decentný strešný spojler a to pravé korenie dodá celkovému vzhľadu nový zadný nárazník so zapustenými dvomi oválnymi koncovkami výfuku a veľké, podľa nášho odhadu minimálne 16-palcové disky z ľahkých zliatin obuté do nízkoprofilových pneumatík.
Drobné zmeny nastali aj v interiéri. Neodmysliteľnou súčasťou každého športového auta sú anatomicky tvarované predné sedadlá s výraznou bočnou oporou - v prípade Swifta ladené v červeno-čiernej kombinácii. Trojramenný volant potiahnutý kožou a obšívaný červenou niťou dostal mierne modifikovaný tvar venca a nechýbajú ani športové hliníkové pedály.
Tou najpodstatnejšou novinkou je prepracovaný zážihový štvorvalec objemu 1.6 l, ktorému nesmierne chutia vysoké otáčky. Maximálny výkon 92 kW/125 k dosahuje pri 6.800 o./min a krútiaci moment 148 Nm pri 4.800 o./min. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h s ním Swift zvládne za uspokojivých 9 s.