Modernizovaná Škoda Superb modelového roku 2007

V pondelok 14. augusta začal závod Škoda Auto v Kvasinách s výrobou modelu Superb v modernizovanej verzii nového modelového roku 2007. Onedlho sa má vylepšený Superb objaviť na trhu. V čom bude lepší ?

Pre zvýraznenie vznešenosti vlajkovej lode značky Škoda pribudol chróm na maske chladiča. V duchu dnešnej doby pribudli vo vonkajších spätných zrkadlách zabudované smerovky. Nový dizajn majú aj predné smerovky. Zadné svetlomety dostali, podobne ako pri modeloch Roomster a Octavia, charakteristický profil v tvare písmena C.

Prístroje v Superb-e majú nový dizajn, v ktorom je použité biele, veľmi jemné podsvietenie, pričom pozadie prístrojov, ich popisy vrátane číslic a multifunkčný displej sú teraz červené.

K súčasným úrovniam výbavy Classic, Comfort a Elegance pribudla aj najvyššia úroveň Laurin&Klement. V tejto verzii má Škoda Superb 17´´ kolesá s lešteným povrchom, zdvojenou koncovkou výfuku či decentným označením
na predných blatníkoch. Interiér vozidla obsahuje kožené čalúnenie sedadiel Royalty, obloženie z pravého dreva Prominent alebo rámčeky ventilácie a kľučiek dverí s elegantným kovovým povrchom Etna Nero. Základná výbava tohto modelu obsahuje aj množstvo ďalších prvkov.

Škoda Superb sa v modelovom roku 2007 ponúka so štyrmi benzínovými a štyrmi dieselovými motormi. Spektrum výkonov siaha od 85 kW do 142 kW v prípade benzínových motorov a od 77 kW do 120 kW v prípade turbodieselov. Vrcholom ponuky zostáva zážihový šesťvalec 2,8 l a turbodiesel V6 2,5 TDI. Podľa našich informácií je to posledná obroda veľkej škodováckej limuzíny pred nástupom novej generácie.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 599
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 7 021
  3. Moskva alebo Petrohrad? 5 657
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 328
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 423
  6. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 947
  7. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 1 885
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 807
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 792
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 346

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Beblavý predstavil plány, vznikajúca strana začala zbierať podpisy

Do roka chcú pripraviť programové tézy.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.