Ďalšia parížska premiéra - Nová Honda CR-V

Najväčším ťahákom expozície Hondy na autosalóne v Paríži bude nová generácia šporovo-úžitkového vozidla CR-V. Po zmene fazóny pred 2 rokmi, zvýšil jej atraktívnosť okem modernejších tvarov hlavne nový turbodiesel 2.2 i-CTDi vlastnej konštrukcie a na našom

trhu aj úžitková verzia N1 s možnosťou odpočtu DPH.

Tvarovo aj konštrukčne už ale medzičasom zostarla, a preto niet divu, že výrobca intenzívne pracoval na novej generácii. Premiéru by mala mať na jesennom autosalóne v Paríži a k nám sa podľa predbežných informácii dostane v priebehu prvých dvoch mesiacov budúceho roka. Na informácie ohľadne techniky a parametrov je embargo do 1.9.2006. Už z prvých snímok je ale jasné, že v porovnaní s predchodcom sa bude výrazne odlišovať nielen zovňajšok ale tiež interiér.

Auto je celkovo väčšie, vyššie, robustnejšie. V porovnaní s predchodcom jazdí na väčších kolesách, ktoré pod veľkou karosériou už nepôsobia natoľko subtílne ako tomu je u súčasnej generácie a dá sa teda predpokladať, že citeľne sa polepší aj v disciplíne jazdných vlastností. Podľa bočného pohľadu na tvar prednej kapoty a odstupu medzi ňou a nárazníkom sa dá tiež predpokladať, že po vlajkovej lodi Legend bude druhým modelov Hondy s tzv. aktívnou prednou kapotou, znižujúcou riziko poranenia chodca pri kontakte s autom. Pod kapotou by sa mal objaviť zážihový štvorvalec objemu 2.4 l známy z Accordu, s výkonom zníženým na 125 kW/170. Naftovú sekciu bude reprezentovať spomínaný špičkový turbodiesel 2.2 i-CTDi (103 kW/140 k).

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať?
  2. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom
  3. Slovanet spustil LTE internet aj na juhu Tokaja
  4. Hľadá sa: Vzťah z rozumu. Darujte na Valentína predplatné SME.sk
  5. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME
  6. Slovanet spustil LTE internet aj v okolí Prešova
  7. Košickí športovci „pustili žilou“
  8. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche
  9. Počet predplatiteľov SME.sk dosiahol ďalší rekord
  10. Olympiáda ukradne fanúšikom hodiny spánku
  1. Fascinuje ma nadšenie mladých ľudí, s akým hltajú nové trendy
  2. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať?
  3. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom
  4. Chute a vône kórejskej kuchyne priamo v METRO
  5. Adient je tretí najlepší zamestnávateľ
  6. 8 krokov k príprave na zdravé tehotenstvo
  7. Študenti SPU skúmajú vplyv rýchlostnej cesty na život obyvateľov
  8. V Botanickej záhrade predstavia nežnú krásu orchideí
  9. Slovanet spustil LTE internet aj na juhu Tokaja
  10. Príbeh tradičného družstva - príbeh Daniela Hrudu
  1. 16 tipov na poznávacie zájazdy so slovenským sprievodcom 18 930
  2. Mio MiVue 733 WiFi - snadno přeneste záznam autokamery do mobilu 14 551
  3. Dobrú chuť: príloha o dobrom jedle a varení v denníku SME 9 457
  4. Hektická Moskva, ktorá nikdy nespí 8 479
  5. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 6 845
  6. Počet predplatiteľov SME.sk dosiahol ďalší rekord 6 266
  7. Nepýtajte od lekára antibiotiká pri chrípke či nádche 5 287
  8. Hľadá sa: Vzťah z rozumu. Darujte na Valentína predplatné SME.sk 4 489
  9. Máte hypotéku a chcete lepšie spávať? 3 086
  10. Olympiáda ukradne fanúšikom hodiny spánku 2 766

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Olympiáda v Pekingu už nehrozí. Možno však pôjde do Tokia, smial sa Kuzmin

Nasťa prekonala predpovede, hovorí jej tréner a manžel Daniel Kuzmin.

ŠPORT

Haščák: V zápasoch, keď ide o všetko, hráme vždy najlepšie

Bol to špeciálny zápas, vravel Žiga Jeglič.

TECH

Päť hier na telefón, s ktorými si precvičíte mozgové závity

Dokážete navrhnúť najlepšiu križovatku a mechanické puzzle?

Neprehliadnite tiež

Enzo Ferrari sa stal legendou z donútenia

Pred 120 rokmi sa narodil zakladateľ legendárnej talianskej značky.

Dopravu v Bratislave skomplikovala poľadovica aj sneženie

Tunel Sitina priebežne uzatvárali a hromadná doprava mala v kopcoch opäť problémy.

Kia Ceed sa oficiálne predstavuje. Ponúka viac miesta a trúfa si aj na Golf

Tretia generácia sa bude od mája opäť vyrábať v Žiline.