trhu aj úžitková verzia N1 s možnosťou odpočtu DPH.
Tvarovo aj konštrukčne už ale medzičasom zostarla, a preto niet divu, že výrobca intenzívne pracoval na novej generácii. Premiéru by mala mať na jesennom autosalóne v Paríži a k nám sa podľa predbežných informácii dostane v priebehu prvých dvoch mesiacov budúceho roka. Na informácie ohľadne techniky a parametrov je embargo do 1.9.2006. Už z prvých snímok je ale jasné, že v porovnaní s predchodcom sa bude výrazne odlišovať nielen zovňajšok ale tiež interiér.
Auto je celkovo väčšie, vyššie, robustnejšie. V porovnaní s predchodcom jazdí na väčších kolesách, ktoré pod veľkou karosériou už nepôsobia natoľko subtílne ako tomu je u súčasnej generácie a dá sa teda predpokladať, že citeľne sa polepší aj v disciplíne jazdných vlastností. Podľa bočného pohľadu na tvar prednej kapoty a odstupu medzi ňou a nárazníkom sa dá tiež predpokladať, že po vlajkovej lodi Legend bude druhým modelov Hondy s tzv. aktívnou prednou kapotou, znižujúcou riziko poranenia chodca pri kontakte s autom. Pod kapotou by sa mal objaviť zážihový štvorvalec objemu 2.4 l známy z Accordu, s výkonom zníženým na 125 kW/170. Naftovú sekciu bude reprezentovať spomínaný špičkový turbodiesel 2.2 i-CTDi (103 kW/140 k).