ero musí ostať Pajero, hoci bude kompletne nové. Naživo ho prvýkrát uvidíme na autosalóne v Paríži.
Stále živá ikona značky Mitsubishi s imidžom zrodeným v púšti nemá ambíciu ísť cestou vyzdobených vozidiel, ktorú si vybrali všetky konkurenčné „soft-roady“. Nové Pajero stavia na nadčasovom dizajne klasického offroadu. Dokonca sa dizajn vracia ku konceptu Pajero II z roku 1979 a kopíruje prvky ako vysoké a takmer rovné čelné sklo, typickú prednú masku, zadné krídlové dvere a rezervu.
Podstatou novej generácie je však kvalitný interiér, nová prístrojová doska, navigačný systém s harddiskom (30 GB), vynikajúca audiosústava, a cúvacia kamera. Pohon auta bude zabezpečovať nový naftový štvorvalec common-rail 3.2 Di-D (170k) a prepracovaný benzínový šesťvalec 3.8 MIVEC V6 (250k). Pohon všetkých kolies zabezpečuje technológia All-Wheel-Control v kombinácii s rozdeľovacou prevodovkou Super Select 4-II 4WD a voliteľnou uzávierkou zadného
diferenciálu. Na výber bude tiež 3 alebo 5 dverová karoséria. Pajero 2007 sa stane základom pre pretekárske vozidlo pre Rallye Dakar v roku 2007. Súťažné Pajero Evolution bude predstavené na tohtoročnom Autosalóne v Paríži, hneď popri sériovom vozidle. Pajero bude na jednotlivých európskych trhoch uvedené do predaja postupne v období od konca roka 2006 až po jar 2007.