General Motors, najväčší výrobca automobilov na svete, nám dovolil nahliadnuť do svojej kuchyne prostredníctvom štúdia živého dizajnu. Návštevníci môžu na vlastné oči vidieť, ako vznikajú nové autá priamo na papieri. Pôvodná myšlienka začať s dizajnom v počítači sa neujala.
Koncom osemdesiatych rokov uplynulého storočia nastúpili počítače v automobilovom priemysle do takej miery, že aj prvotné nápady dizajnérov sa kreslili priamo v počítači. Tento trend ovplyvnil automobilový dizajn natoľko, že autá boli napohľad "tvrdé", strácali vlastnú identitu, začali sa na seba výrazne podobať. Tvary karosérie síce výrazne ovplyvnili požiadavky na aerodynamiku a bezpečnosť, napriek tomu však prestal byť dizajn tým, čím bol.
Preto sa dizajnéri rozhodli vrátiť k ceruzke a papieru. Nápady prenesené na papier sú oveľa prijateľnejšie, než krivky zrodené na obrazovke počítača. Dizajnér s ceruzkou v ruke má viac voľnosti a necíti sa byť obmedzený. Počítač nastupuje až v ďalšej fáze, keď treba nápad premietnuť do priestoru.
Na začiatku prichádza myšlienka, ktorá dostane na papieri potrebný priestor. Potom dizajnér rieši povrch auta a detaily.