Miliónte Suzuki z Maďarska

Jediný výrobný závod Suzuki v Európe má za sebou prvý milión vyrobených automobilov. Postavili ho v roku 1992 s cieľom pokryť dopyt európskych trhov po malých vozidlách tejto značky.

S príchodom modelov Ignis a Swift však fabrika v maďarskom Ostrihome prestala stíhať uspokojiť neustále vzrastajúci záujem zákazníkov v celej Európe a preto v nasledujúcich dvoch rokoch plánuje radikálne rozšírenie výrobnej kapacity zo súčasných 175.000 na 300.000 automobilov ročne.

Magyar Suzuki Corporation Ltd. začala v roku 1992 najprv s výrobou predchádzajúcej generácie modelu Swift, z ktorého stotisíci exemplár zišiel z linky po 4 rokoch. Métu 200.000 kusov prekročila o dva roky neskôr (1998). V roku 2000 prišiel na rad inovovaný mikrovan R+ a v roku 2003 bola zahájená výroba prelomového modelu Ignis. Ten po rokoch stagnácie opäť zvýšil záujem o značku Suzuki na európskych trhoch a dôkladne pripravil pôdu novej generácii Swifta, ktorý je na najlepšej ceste stať sa ďalším bestsellerom. Jeho výroba bola zahájená začiatkom roka 2005 a o rok neskôr pribudol zatiaľ posledný, ale o nič menej úspešný model SX4, vyvinutý v spolupráci s koncernom Fiat.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár
  3. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  5. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  6. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  7. Žilina Voce Magna 2017 – Medzinárodná súťaž zborového umenia
  8. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  9. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  1. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  2. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  3. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  4. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  5. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  8. Samsung Galaxy Note8 umožňuje tvoriť veľké veci
  9. IMMOFINANZ spúšťa medzinárodnú reklamnú kampaň retailovej značky
  10. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 8 761
  2. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 8 484
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 321
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 900
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 834
  6. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 791
  7. Päť mýtov, ktoré ste počuli. A možno aj uverili 1 720
  8. Všetko, čo by ste mali vedieť o umelom oplodnení 969
  9. Ušetrite až 60 % nákladov na elektrinu využitím slnečnej energie 945
  10. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach 685

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Gajdoša kritizuje jeho tajomník z Mosta

Na čom bude lietať slovenská armáda mali povedať do konca septembra.

DOMOV

Pellegriniho úradníčka má blízko k IT firme spájanej s Počiatkom

Žiláková má mať vzťah so šéfom Anextu.

EKONOMIKA

Ryanair ruší aj lety z Bratislavy. Ako získať odškodné pár stoviek eur

Pri letoch do 1500 kilometrov je odškodné 250 eur.

Neprehliadnite tiež

Nový Renault Mégane R.S. má natáčanie zadných kolies aj problém s váhou

Vo Frankfurte sa predstavili hneď štyri športové hatchbacky.

Vyskúšali sme zadné sedadlá VarioFlex v novej Škode Karoq

Vyberateľné zadné sedačky neponúka iný konkurent.

Kľúče od auta už podľa BMW nepotrebujeme. Čo ich nahradí?

Automobilka zatiaľ neprezradila, kedy by chcela kľúče zrušiť.