pretože predstavuje 10 % z celkového predaja v Európe.
Automobilka Toyota sa postupom času stala lídrom vo vývoji a predaji hybridných vozidiel, ktoré poháňa okrem spaľovacieho motora aj elektromotor. Od uvedenia Priusu na trh v Japonsku v roku 1997 bolo celosvetovo predaných viac ako 550 000 modelov – pričom celkový predaj hybridných automobilov Toyota a Lexus v súčasnosti prekročil 600 000 kusov. Úspechmi povzbudená Toyota spustila ďalšiu výrobnú linku pre hybridný model Camry vo svojom americkom závode v Kentucky. Od zahájenia predaja hybridného modelu Camry v severnej Amerike tento rok v máji sa do konca septembra predalo celkom asi 23 tisíc automobilov.
Hybridné modely prinášajú úsporu paliva najmä v mestách, pretože spaľovací motor nikdy nebeží naprázdno a pohýnanie sa z miesta na seba preberá elektromotor. Batérie dobíja generátor pri brzdení alebo ustálenej jazde so zapnutým spaľovacím motorom. Nevýhodou hybridného pohonu je jeho vyššia cena.