SME

Peugeot 307 – bezpečnejší, dynamickejší, funkčnejší

Predobrazom nového Peogeota 307 bola štúdia Prométeus, predstavená na vlaňajšom jesennom autosalóne v Paríži, a teraz na jar v Ženeve sa predstavil vo svetovej premiére už ako produkčný model, necelý mesiac na to v Bratislave aj slovenskej verejnosti...


Predobrazom nového Peogeota 307 bola štúdia Prométeus, predstavená na vlaňajšom jesennom autosalóne v Paríži, a teraz na jar v Ženeve sa predstavil vo svetovej premiére už ako produkčný model, necelý mesiac na to v Bratislave aj slovenskej verejnosti. Nástupca modelu Peugeot 306 sa predefinoval na automobil, ktorý obsahuje požiadavky klientely 21. storočia – je širší, priestrannejší, dynamickejší a aj funkčnejší. Vybavil ho výsadami vyššej triedy a novými technológiami.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Peugeot 307 ponúka neobvykle bohatú bezpečnostnú výbavu: ABS s rozdeľovaním brzdného tlaku a posilňovačom núdzového brzdenia, elektronický stabilizačný systém a protipreklzový systém, čelné, bočné a hlavové airbagy, tiesňové volanie v prípade aktivácie airbagov, zasúvateľný stĺpik riadenia, bezpečnostné pásy s pyrotechnickým napínaním a iné. Pre nutnosť komunikácie pribudne onedlho telematická výbava vrátane integrovaného navigačného systému, tiesňového volania, spojenia s centrom pre zákazníka, rady pre voľbu trasy, dopravné správy a iné. K dispozícii budú pohonné jednotky, ktoré maximálne chránia životné prostredie – zážihové i vznetové od 1,6 do 2,0 l, čoskoro aj s filtrom pevných častíc.

SkryťVypnúť reklamu

Elegantné tvary 307-ky zvýrazňujú dynamiku a badať tu príbuznosť k značke Peugeot. Prvky dynamiky sa prejavujú aj v interiéri. Peugeot 307 je postavený na novej platforme koncernu PSA Peugeot Citroën. Hmotnosť znížili použitím plastových blatníkov, kapotou motora z hliníka a plechov s vysokou pružnosťou.

K spokojnosti zákazníkov má prispieť aj servisný interval po 30-tisíc km pri zážihových a 20-tisíc km pri vznetových motoroch, trojročná záruka na lak a 12-ročná proti prehrdzaveniu karosérie. Základným bude nový hliníkový motor 1,6 16V s výkonom 80 kW/110 k, s ktorým 307-ka vyvinie najvyššiu rýchlosť 190 km/h. Ďalším bude 2,0 16V (100 kW/136 k, 205 km/h), úsporný 2,0 Hdi (66 kW/90 k, 179 km/h, 5,2 l/100 km) a neskôr aj 2,0 HDI 88 kW/110 k.

SkryťVypnúť reklamu

V tomto štvrťroku sa nový Peugeot 307 začína predávať vo Francúzsku a následne aj v ostatných štátoch Európy vrátane Slovenska.

Autor: gold

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 525
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 187
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 701
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 843
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 981
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 716
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 791
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 484
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Jozef Stasík: Čakáme na nové elity. Nie, ani tie nás nespasia.
  2. Viktor Pamula: Ako sa minister obrany ministrom zdravotníctva stal
  3. Miroslav Ferkl: Na máji záleží
  4. Viktor Pamula: Samosprávy môžu prísť o eurofondy
  5. Radoslav Záhumenský: Rozhľadňa Kamenec: Nový výhľadový skvost nad kopanicami, ktorý si zamilujete
  6. Pavol Kéri: Dole krásna jar a hore zima ako za dávnych čias
  7. Zdravotní Klauni: Smiech, ktorý si dáva načas
  8. Jozef Pivarník: Národný kŕdeľ v tieni extrémizmu: Daniel Bombic alias Danny Kollár a jeho vládna ochrana
  1. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 31 424
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 25 654
  3. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície? 22 530
  4. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 10 847
  5. Miroslav Ferkl: Ficove priznanie 7 556
  6. Viktor Pamula: Ako predseda Jednoty Dôchodcov Slovenska do Spišskej prišiel 6 198
  7. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ? 5 869
  8. Jolana Čuláková: V sobotu zabalzamované telo uložili do hrobu a v nedeľu muž nevstal z mŕtvych 5 803
  1. Tupou Ceruzou: Smerákov
  2. Radko Mačuha: Nie, Putin nás neoslobodil a netreba mu ďakovať.
  3. Marcel Rebro: Robert Fico: do Londýna neletím, lebo na britského premiéra nemám čas!
  4. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície?
  5. Věra Tepličková: Logika nepustí alebo Prečo je Eštok ministrom vnútra?
  6. Věra Tepličková: Je čas na kázne
  7. Pavel Macko: Analýza: Je na dosah trvalý a spravodlivý mier?
  8. Věra Tepličková: Kvíz: Ako poznáte naše koaličné politické špičky (súčasné i bývalé)?
reklama
SkryťZatvoriť reklamu