Jedná sa o modelovú rodinu kompaktných skriňových áut, ktoré prídu do predaja v polovici januára 2007 a nahradia doterajšie typy Citroen Jumpy, Fiat Scudo a Peugeot Expert. Ako sme to predpokladali, na trhu sa objaví široká paleta dodávkových vozidiel s karosériami, ktoré poskytnú väčší prepravný priestor než doteraz (5 - 7 m3) a užitočnú hmotnosť 1000 - 1200 kg. Vďaka pestrej ponuke si z nej bude môcť vybrať každý podnikateľ aj remeselník. Oba koncerny rozšíria tiež svoje palety o nový typ osobného auta. Bude to úplne presklený model pripomínajúci zväčšený minivan, ktorý prepraví až 9 cestujúcich. Všetky vozidlá budú poháňať 3 špičkové naftové motory s vysokotlakovým priamym vstrekovaním paliva common rail najnovšej generácie (1,6 HDi výkonu 90 k, 2.0 HDi/120 a 136 k) a 2-litrový zážihový agregát výkonu 140 k. Kompaktné skriňové autá sa budú aj naďalej vyrábať vo francúzskom meste Valenciennes v závode Sevel Nord zamestnávajúcom 4.400 ľudí, ktorý je ich spoločným majetkom. V tomto produkčnom komplexe, ktorý operatívne vedie PSA Peugeot Citroen, vyrábajú aj viacúčelové veľkopriestorové dodávkové limuzíny vyššej kategórie značiek Peugeot, Citroen, Fiat a Lancia. Montáž novej generácie ľahkých úžitkových vozidiel si vyžiadala investície za 440 mil Euro. V 3-smennej prevádzke závod vyrobí 130.000 áut ročne. Kvôli pestrosti v ňom montovaných vozidiel bolo treba zmodernizovať výrobné haly, reorganizovať logistiku a zlepšiť ergonómiu pracovných miest.
S veľkopriestorovými dodávkovými limuzínami vyššej triedy, novými kompaktnými skriňovými dodávkovými vozidlami a kombíkmi rozličných karosárských verzií budú v závode Sevel Nord na jednej montážnej linke vyrábať až 14 rôznych typov karosérií. Pre úplnosť dodávame, že ročne sa v Európe minú 2 milióny ľahkých úžitkových áut.
Z doterajšej generácie Peugeot Expert, Citroen Jumpy a Fiat Scudo vyrobili v závode Sevel Nord vo Valenciennes od roku 1995 takmer 1 milión áut. Spomínané trojičky, ktoré vniesli do triedy ľahkých úžitkových vozidiel novú kvalitu cestovného komfortu, stali sa základom úspechu segmentu kompaktných skriňových áut v Európe. Po prepracovaní väčších sesterských tiež spolu vyrábaných vozidiel Citroen Jumper, Fiat Ducato a Peugeot Boxer, ktoré prišli na trh v máji t. r., pokračujú oba koncerny v omladzovaní svojich paliet ľahkých úžitkových áut. Ďalšia fáza tejto ofenzívy bude nasledovať v roku 2008. Vtedy príde na trh malé skriňové dodávkové vozidlo vyvinuté pod patronátom firmy Tofas v Turecku.