Napriek tomu, že silueta auta aj mnoho ďalších detailov sa aspoň na pohľad drží originálnej predlohy, na karosérii neostalo pôvodné nič. V porovnaní s originálom je talianske dielko o niečo kompaktnejšie. Zadný previs bol skrátený na minimum a karoséria nabrala výrazne na šírke. Vpredu ju Giugiaro rozšíril o 30 a vzadu o 80 mm. Bez zmeny neostala ani predná kapota, ktorá je dlhšia, zatiaľ čo veko batožinového priestoru prakticky zmizlo. Čelné sklo, strecha a zadné okno zasahujúce až po okraj pozostávajú z jedného obrovského kusu skleneného panela. Bočné dvere sa otvárajú dohora, podobne ako u niektorých modelov Lamborghini.
Táto štúdia však nie je len pastvou pre oči, ale skutočne jazdiacim superšportom. Pod nádherným kabátom sa totiž ukrýva mechanika bežného Mustangu GT s motorom 4.6 V8 doplneným o kompresor a vstrekovače paliva z Fordu GT, ktorý dosahuje ohromujúci výkon 500 k. O bezpečný prenos tejto sily na cestu sa postará športový podvozok s patrične vyladeným pružením a zosilnenými stabilizátormi, obutý na 20-palcové kolesá s pneumatikami rozmeru 275/40 vpredu a dokonca až 315/35 vzadu.
„Mustang Giugiaro jazdí rovnako dobre ako vyzerá", pochválil vlastný výtvor Fabrizio Giugiaro, syn jedného z najvýznamnejších dizajnérov v automobilovom priemysle Giorgetta Giugiara. „Na cestách za Turínom som mu dal poriadne do tela a môžem povedať, že toto auto skutočne stálo za 30.000 hodín krvi, potu a sĺz, ktoré sme do neho vložili".