Ford Mustang od Giugiara

Svoju predstavu ako by mohol vyzerať kultový Ford Mustang v budúcnosti, predviedlo návštevníkom autosalónu v Los Angeles renomované talianske dizajnérske štúdio Italdesign.

Napriek tomu, že silueta auta aj mnoho ďalších detailov sa aspoň na pohľad drží originálnej predlohy, na karosérii neostalo pôvodné nič. V porovnaní s originálom je talianske dielko o niečo kompaktnejšie. Zadný previs bol skrátený na minimum a karoséria nabrala výrazne na šírke. Vpredu ju Giugiaro rozšíril o 30 a vzadu o 80 mm. Bez zmeny neostala ani predná kapota, ktorá je dlhšia, zatiaľ čo veko batožinového priestoru prakticky zmizlo. Čelné sklo, strecha a zadné okno zasahujúce až po okraj pozostávajú z jedného obrovského kusu skleneného panela. Bočné dvere sa otvárajú dohora, podobne ako u niektorých modelov Lamborghini.

Táto štúdia však nie je len pastvou pre oči, ale skutočne jazdiacim superšportom. Pod nádherným kabátom sa totiž ukrýva mechanika bežného Mustangu GT s motorom 4.6 V8 doplneným o kompresor a vstrekovače paliva z Fordu GT, ktorý dosahuje ohromujúci výkon 500 k. O bezpečný prenos tejto sily na cestu sa postará športový podvozok s patrične vyladeným pružením a zosilnenými stabilizátormi, obutý na 20-palcové kolesá s pneumatikami rozmeru 275/40 vpredu a dokonca až 315/35 vzadu.

„Mustang Giugiaro jazdí rovnako dobre ako vyzerá", pochválil vlastný výtvor Fabrizio Giugiaro, syn jedného z najvýznamnejších dizajnérov v automobilovom priemysle Giorgetta Giugiara. „Na cestách za Turínom som mu dal poriadne do tela a môžem povedať, že toto auto skutočne stálo za 30.000 hodín krvi, potu a sĺz, ktoré sme do neho vložili".

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 14 834
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 425
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 574
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 715
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 994
  6. Moskva alebo Petrohrad? 1 994
  7. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 798
  8. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 793
  9. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások 1 550
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 1 519

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Slovensko ničí lowcostová mentalita. Kedy s tým niečo urobíme?

Atmosféra nedôstojných príjmov a života nás ničí, z nej pramenia spoločenské nedorozumenia.

KOMENTÁRE

Čo je to sloboda

Sloboda prináša ťarchu vlastnej aktivity.

EKONOMIKA

Futej predáva strojárne v Detve, keď SNS chystá výrobu transportérov

Oslovili záujemcov z Česka a Slovenska.

Neprehliadnite tiež

Tesla míňa 8000 dolárov za minútu a nedarí sa jej s Modelom 3

Musk musí čoskoro začať zháňať nové prostriedky.

Ako správne používať hmlovky? Zapínať ich môžete, ale nemusíte

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkcie, treba nad nimi premýšľať osobitne

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.