SME

Nový Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Motors odhalí na blížiacom sa autosalóne v Detroite úplne nové krivky športového sedanu Lancer – presnejšie jeho deviatej generácie, pretože prvý Lancer prišiel na trh v roku 1973. Karoséria novinky vychádza z prototypov Mitsubishi Koncept-X

Modelový rad Lancer preslávili v automobilových súťažiach úspešné  športové verzie Evolution. Nový model má v sebe patričnú dynamiku, priam predurčenú na vývoj  verzie EVO X, ktorá bude mať výkon okolo 300 koní.Modelový rad Lancer preslávili v automobilových súťažiach úspešné športové verzie Evolution. Nový model má v sebe patričnú dynamiku, priam predurčenú na vývoj verzie EVO X, ktorá bude mať výkon okolo 300 koní. (Zdroj: mitsubishi)

Mitsubishi Motors odhalí na blížiacom sa autosalóne v Detroite úplne nové krivky športového sedanu Lancer – presnejšie jeho deviatej generácie, pretože prvý Lancer prišiel na trh v roku 1973. Karoséria novinky vychádza z prototypov Mitsubishi Koncept-X a Koncept-Sportback, predstavených v uplynulých rokoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Citeľné zmeny badať najmä na čelnej maske a koncových svetlách. Uvidíme, kto sa lepšie zhostí úlohy vytvoriť moderný dizajn, Subaru alebo Lancer. Vozidlo s tromi diamantmi na kapote v niektorých rysoch pripomína Lexus IS ale predné svetlomety tiež vyvolávajú spomienky na zamračený Galant, či Mitsubishi Sigmu. V globále však návrhári čerpali zo základných proporcií a výrazov značky. Japonská automobilka sa nevyhla trendu globalizácie, pretože Lancer postavili na spoločnej platforme s modelom Outlander. Podvozok bude samozrejme modifikovaný do cestnej podoby.

Postupné rozširovanie modelového radu vychádza zo základnej ponuky dostupnej hneď po uvedení vozidla. Na výber bude päť motorov vrátane dieselového motora čerpadlo – tryska s výkonom 140 k, ktorý využívajú modely Grandis Di-D a Outlander Di-D. Do Európy príde nový Lancer v prvom štvrťroku 2007 a na Slovensko v septembri 2007. Fanúšikmi očakávaná športová verzia EVO s poradovým číslom X. a výkonom okolo 300 koní príde na trh až v roku 2008.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

North American International Auto Show 2007 otvorí svoje brány 7. januára a potrvá do 21. januára v „Cobo Center“ v Detroite, pričom pre širokú verejnosť je otvorený od 13. januára 2007.

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  3. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  4. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  5. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  6. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  7. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  8. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  3. Rady pre začínajúcich podnikateľov: na čo nezabudnúť pri štarte
  4. Filantropia slovenských milionárov s tichým vplyvom
  5. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  6. LESY SR otvorili novú predajňu Lesníckych pochúťok
  7. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  8. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  1. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 14 516
  2. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 11 042
  3. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 7 827
  4. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku 4 964
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 4 765
  6. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 3 957
  7. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 2 920
  8. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť 2 461
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Rado Surovka: Hurá, zvíťazili sme !
  2. Sebastian Drobný: Ďalšia mladá puška Smeru
  3. Irena Šimuneková: Pohorie Tríbeč vo farbách jesene - Oselný vrch
  4. Martin Fronk: Kráľovské sny pod hviezdami: Romantika Matyášovho paláca vo Vyšehrade
  5. Štefan Šturdzík: " Gang " proruských motorkárov a Bombic Smeru neprekážajú. No nadácia Zastavme korupciu , im pije krv.
  6. Irena Šimuneková: Haluzice a okolie – miesto, kde sa história stretáva s prírodou
  7. Iveta Bakitová: Riga - elegantná dáma so severským šarmom v predvianočnom čase
  8. Adam Austera: iPhone 17 vyniesol Apple k novým rekoerdom. Prekoná firma magickú hranicu 4 biliónov dolárov?
  1. Anna Brawne: Pán riaditeľ SIS, klamete alebo máte problémy s pamäťou? 14 528
  2. Rado Surovka: Prečo Fico vyhrá voľby v r.2027. 11 763
  3. Ján Valchár: Čo to, čo to? Žeby ďalšia rafinéria? 7 113
  4. Veronika Michalčíková: S KST na neprístupných miestach Belianskych Tatier. Sú to celkom fajn ľudia 6 064
  5. Ján Valchár: Palivová kríza v Rusku bujnie 5 588
  6. Angelika Herčková: V sociálnych službách nás majú za handry nielen vládni predstavitelia, ale aj rodinní príbuzní? 5 449
  7. Juraj Sališ: Klasický dôchodcovský systém nie je nič iné ako šikovný podvod. 4 953
  8. Věra Tepličková: Podobnosť čisto náhodná alebo Čo sa ti to deje, národ slovenský? 4 059
  1. Radko Mačuha: Herné automaty do každej tradičnej rodiny.
  2. Radko Mačuha: Desať prikázaní Glücka.
  3. Marcel Rebro: Týždeň ticha uprostred vojny
  4. Roman Kebísek: Timravinu novelu Hrdinovia uhorské úrady scenzurovali. Rukopis je nezvestný
  5. Věra Tepličková: Aj ja som za bundy alebo Ako Glück riešil, riešil, až vyriešil kriminalitu
  6. Radko Mačuha: Skúsme pochopiť Slovensko.
  7. Dušan Koniar: Ak je Únia v prdeli, kto je tá šťastná mrľa z nej trčiaca?
  8. Marcel Rebro: Pošli Vianoce deťom do ostreľovaného mesta
SkryťZatvoriť reklamu