Zverejnil ju na novej internetovej stránke www.quellichebravo.it, ktorá je po úspešnom odštartovaní interaktívneho multimediálneho projektu www.fiat500.com ďalším pokračovaním v nastúpenom trende novodobej marketingovej komunikácie značky Fiat. Stránka www.quellichebravo.it bola spustená začiatkom roka. Jej cieľom je priblížiť nový Fiat Bravo fanúšikom značky prostredníctvom historiek, prvotných nákresov a video rozhovorov s ľuďmi, ktorí toto auto navrhli, vyvinuli a postavili. Teda tých, ktorí stáli pri jeho zrode od samého začiatku a „žili s ním" posledných 18 mesiacov. Stránka bude pravidelne obnovovaná a dopĺňaná o nové galérie so snímkami, nákresmi a videami. Za určitý poplatok budú môcť návštevníci dokonca dostávať pravidelné informácie o novinkách a updatoch. Táto stránka však nebude len zdrojom nových informácií. Bude to tiež miesto, kde môže každý povedať svoj názor, zanechať niekomu odkaz, prípadne jej prostredníctvom posielať správy s textom, obrázkami, alebo linky na iné stránky.
Prvý odkaz zanechal Luca De Meo, šéf značky Fiat, ktorý pozýva všetkých užívateľov na objavenie nového Fiatu Bravo na tejto stránke, cez prácu dizajnérov, inžinierov a technikov: inými slovami, ľudí, ktorí Bravo vytvorili a ktorí ho teraz vyrábajú. Hoci táto stránka funguje zatiaľ len v taliančine, je sa na čo pozerať. Nájdete tu napríklad prvotné skice vonkajšieho dizajnu či jednotlivých častí interiéru.