SME

Koncept Chevrolet Camaro kabriolet na autosalóne v Detroite

Štúdia Chevrolet Camaro prišla len minulý rok, a na začiatku sezóny 2007 vychádza nová štúdia Chevrolet Camaro convertible, teda kabriolet. Predstavená bude v predvečer Detroitského autosalónu.

„Camaro vždy reprezentovalo americkú etiku, podľa ktorej štýl a výkon nepatria len bohatým. Camaro vždy bolo športovým autom pre každého a nové štúdie dokazujú platnosť tejto skutočnosti aj pre novú generáciu“, uviedol zástupca Chevroletu.„Camaro vždy reprezentovalo americkú etiku, podľa ktorej štýl a výkon nepatria len bohatým. Camaro vždy bolo športovým autom pre každého a nové štúdie dokazujú platnosť tejto skutočnosti aj pre novú generáciu“, uviedol zástupca Chevroletu. (Zdroj: GM)

Štúdia Chevrolet Camaro prišla len minulý rok, a  už na začiatku sezóny 2007 vychádza nová - Chevrolet Camaro convertible, teda kabriolet. Uvedenie prebehne v predvečer Detroitského autosalónu.  Dôležitému americkému trhu už Chevrolet  oznámil plán príchodu  Camara v roku 2009. Výroba verzie kabriolet sa začne neskôr v tom istom roku.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Camaro kabriolet vychádza z pôvodnej štúdie Camaro. Vonkajšie rozmery sa nezmenili (d x š x v: 4 730 x 2 022 x 1 344 mm), hoci rám čelného okna je prispôsobený kabrioletu. Pod kapotu sa ukryl motor V8 , ktorý spolupracuje s manuálne ovládanou prevodovkou a poháňa zadnú nápravu. Všetky kolesá sú nezávisle zavesené a vybavené kotúčovými brzdami.

SkryťVypnúť reklamu

Dizajnové vlastnosti: zadný spojler s integrovaným tretím LED- brzdovým svetlom, zadné svetlá využívajúce LED, otvor pre vstup vzduchu na prednej kapote inšpirovaný Corvette Z06 a „žiabre“ zadných blatníkov, odkazujúce na klasické modely Camaro.

Štúdiu kabrioletu  nalakovali trojvrstvovým lakom perlovo oranžovej farby s tmavými pásmi, farebne je prispôsobená originálu z roku 1969. Obutie tvoria 21- palcových kolesá vpredu a 22- palcové kolesá vzadu.

 Jednoduchý a účelný vnútrajšok  nadväzuje na pôvodné Camaro. Rovnako aj prístrojová doska s okrúhlymi prístrojmi zasadenými v hranatých priehlbniach. Predná časť sadadiel je potiahnutá bielou kožou a Alcantarou, zadná strana operadiel je čierna.
Radiaca páka a pedále sú z masívneho hliníka. Trojramenný volant má hlboko zapustený stred.

 Motor naštartujete stlačením zvláštneho tlačidla,  po prvom zamrmlaní  červené ručičky otáčkomera a tachometra sa  „prebehnú“ po maximum rozsahu ciferníkov a môžete ísť.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: kch

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Za 30 rokov videl v autoškole všeličo. Vodiči už nie sú tak zruční
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 17 694
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 8 035
  3. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 949
  4. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 923
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 378
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 219
  7. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 1 971
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 817
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Marcel Rebro: Dúhová facka pre červených: Ako si Smeráci vylámali zuby na Volkswagene
  2. Jaroslav Liptak: Kde sme urobili chybu?
  3. Alexandra Drobná: Život z nadhľadu či s nadhľadom ?
  4. Angelika Herčková: Feministka: Keď sa vlastný názor stane "nadávkou"
  5. Marek Tocimák: Astronaut
  6. Marcel Rebro: Matúš Šutaj Eštok zachraňuje východ po povodniach: z pláže na Sardínii
  7. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (11. - 17.7.1925)
  8. Tomáš Hrubý: Zkusil jsi to vypnout a znovu zapnout?
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej. 26 756
  2. Viktor Pamula: Fico je nebezpečný 16 511
  3. Michael Achberger: Prestaňte rátať kalórie. Toto vás naučí chudnúť jednoduchšie! 12 042
  4. Ján Valchár: Delúzia svätých Cyrila a Metoda 7 549
  5. Juraj Kumičák: Ako Cyril a Metod fašistom pomáhali... 6 808
  6. Dávid Polák: Denník Dezoláta 6 428
  7. Martin Halás: Vypískali sme aj Čaputovú a Hegera. A nikto sa tým nechválil 4 212
  8. Ján Valchár: Delúzia solúnskych bratov plus novinky z frontu 3 767
  1. Marcel Rebro: Dúhová facka pre červených: Ako si Smeráci vylámali zuby na Volkswagene
  2. Marcel Rebro: Matúš Šutaj Eštok zachraňuje východ po povodniach: z pláže na Sardínii
  3. INESS: Aké je (ne)produktívne zdravotníctvo?
  4. Marcel Rebro: Prezident v maskáčoch: Pellegrini sa ide hrať na vojačika, zatiaľ čo krajina horí
  5. Marcel Rebro: Fico medzi čajom a oknom: Moskva nerada, keď sa kamoši pretvarujú
  6. Věra Tepličková: Krutá rana pre opozíciu: Minister Takáč opäť nakupoval potraviny
  7. Post Bellum SK: Pán minister, nacistickému Nemecku nikto nič neodpustil
  8. Marian Nanias: Systém emisných povoleniek v EÚ.
SkryťZatvoriť reklamu