Štúdia Chevrolet Camaro prišla len minulý rok, a už na začiatku sezóny 2007 vychádza nová - Chevrolet Camaro convertible, teda kabriolet. Uvedenie prebehne v predvečer Detroitského autosalónu. Dôležitému americkému trhu už Chevrolet oznámil plán príchodu Camara v roku 2009. Výroba verzie kabriolet sa začne neskôr v tom istom roku.
Camaro kabriolet vychádza z pôvodnej štúdie Camaro. Vonkajšie rozmery sa nezmenili (d x š x v: 4 730 x 2 022 x 1 344 mm), hoci rám čelného okna je prispôsobený kabrioletu. Pod kapotu sa ukryl motor V8 , ktorý spolupracuje s manuálne ovládanou prevodovkou a poháňa zadnú nápravu. Všetky kolesá sú nezávisle zavesené a vybavené kotúčovými brzdami.
Dizajnové vlastnosti: zadný spojler s integrovaným tretím LED- brzdovým svetlom, zadné svetlá využívajúce LED, otvor pre vstup vzduchu na prednej kapote inšpirovaný Corvette Z06 a „žiabre“ zadných blatníkov, odkazujúce na klasické modely Camaro.
Štúdiu kabrioletu nalakovali trojvrstvovým lakom perlovo oranžovej farby s tmavými pásmi, farebne je prispôsobená originálu z roku 1969. Obutie tvoria 21- palcových kolesá vpredu a 22- palcové kolesá vzadu.
Jednoduchý a účelný vnútrajšok nadväzuje na pôvodné Camaro. Rovnako aj prístrojová doska s okrúhlymi prístrojmi zasadenými v hranatých priehlbniach. Predná časť sadadiel je potiahnutá bielou kožou a Alcantarou, zadná strana operadiel je čierna.
Radiaca páka a pedále sú z masívneho hliníka. Trojramenný volant má hlboko zapustený stred.
Motor naštartujete stlačením zvláštneho tlačidla, po prvom zamrmlaní červené ručičky otáčkomera a tachometra sa „prebehnú“ po maximum rozsahu ciferníkov a môžete ísť.
Autor: kch