Citroen C4 Picasso pre piatich

Francúzska automobilka pokračuje v útoku na trh MPV s 5-sedadlovou verziou modelu C4 Picasso. Aj keď je postavený na tom istom základe ako sedemmiestny brat, dostal úplne novú karosériu, ktorá aspoň podľa nás vyzerá ešte atraktívnejšie než o dve sedadlá (

V porovnaní so sedemmiestnou verziou dodáva kratšia zadná časť so šikmým zadným oknom na spôsob hatchbacku tomuto autu viac účelovosti a kompaktnejší vzhľad.(Zdroj: Citroen)

12 cm) dlhší originál.

Zmenená bola predná časť s veľkými otvormi na prúdenie vzduchu k chladiču. Nové sú tiež zadné svetlá a zalomená spodná línia bočných okien. Niekomu sa tento štylistický vtip páči, na iných pôsobí akoby dizajnérovi uhla ruka. Pozoruhodný je aj ďalší detail. Veľmi dobre vyzerá napríklad kombinácia maskovaných B a C stĺpikov zahalených do nevýraznej čiernej s vrchnou líniou strechy lakovanou vo farbe karosérie a zakončenou strešným spojlerom. Spolu vytvárajú dojem, akoby celá strecha držala na tenkých A stĺpikoch.

Oblý tvar auta a všetkých jeho línií je taký svojský ako Citroen DS vo svojom období. V porovnaní so sedemmiestnou verziou dodáva kratšia zadná časť so šikmým zadným oknom na spôsob hatchbacku tomuto autu viac účelovosti a kompaktnejší vzhľad. Batožinový priestor ponúkne objem od 500 do 1734 l.

Päťsedadlový Picasso bude spočiatku ponúkaný s dvoma benzínovými a dvoma naftovými motormi. Benzínový 1,8-litrový agregát (127 k) môže byť spojený len s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou, kým silnejší dvojliter (143 k) aj so šesťstupňovou manuálnou robotizovanou prevodovkou. Naftový motor 1.6 HDi FAP 110 k (80 kW) bude spriahnutý s päťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo šesťstupňovou manuálnou robotizovanou prevodovkou a motor 2.0 HDi FAP 138 k (100 kW) je spojený so šesťstupňovou manuálnou robotizovanou prevodovkou alebo šesťstupňovou automatickou prevodovkou



Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 203
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 824
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 070
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 609
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 116
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 001
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 650
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 550
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 340
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 773

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.