Poradie najžiadanejších značiek nových osobných a malých nákladných automobilov na slovenskom automobilovom trhu po 12 mesiacoch vedie opäť Škoda s registráciami 21 386 vozidiel a s trhovým podielom 27,22 %. Nasledujú druhý Volkswagen, ktorý dosiahol 8,53 % a tretí Peugeot 6,89 %. Štvrté miesto obsadil Citroen s 5,80 %, Renault s 5,65 % obsadil 5. pozíciu, Opel s 4,57 % sa umiestnil na 6. mieste. Ford predal 4,35 % z celkového počtu áut, čím obsadil 7. miesto. S trhovým podielom 4,25 % sa na 8. priečke predajnosti objavilo Suzuki. Fiat s 3,96 % skončil 9. Prvú desiatku uzatvára Hyundai s podielom 3,44 %.
V roku 2006 zaregistrovali spolu tiež 968 nových nákladných automobilov hmotnosti 3,5 až 12 ton, čo je medziročne o 19,21 % viac. Najväčší podiel na trhu si opäť udržalo Iveco s 39,98 %, Renault, ktorý má 17,15 % a Mercedes-Benz s podielom 15,81 %.
Počet registrácií nových nákladných automobilov nad 12 ton dosiahol oproti roku 2005 nárast o 30,85 % pri odbyte za 12 mesiacov spolu 3 465 vozidiel. Predajnosť v tejto kategórii vedie Mercedes-Benz, ktorý získal podiel 20,32 %, druhá Scania má 18,24 %, tretí je MAN s podielom 15,32 %.
"Za január až december 2006 zaregistrovali aj 518 nových autobusov, čo je presne o 87 % viac ako v roku 2005. Opäť vedie Karosa, ktorá má 48,07 %, druhé miesto si udržal SOR s 27,41 % a tretie Irisbus, ktorý dosiahol 8,11 % všetkých registrácií v uvedených kategóriách," informovala TASR Mária Nováková zo Združenia automobilového priemyslu (ZAP) SR.