Navyše vo vnútri dosť hrkotal.
Preto Jeep Trialhawk koncept reprezentuje veľmi potrebný prechod do sveta modernejšej a komfortnejšej technológie. Ide o akýsi mix medzi Wranglerom a Grand Cherokeem, ktorého cieľom je spojiť robustnosť jedného s komfortom druhého.
Ako základ výrobca použil platformu súčasného Wrangleru. Svojim vzhľadom, charakteristickým tradične mriežkovanou maskou chladiča sa však veľmi ponáša na model Cherokee. Aj preto v ňom mnohí vidia práve predskokana jeho nástupcu.
Štúdia Trailhawk s pohonom všetkých štyroch kolies je vybavená šesťvalcovým turbodieselom 3.0 CRD, známym z mnohých modelov koncernu Daimler-Chrysler. Solídny výkon tohto motora udeľuje vozidlu zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 9 sekúnd a je zároveň dobrým prísľubom, že popri lepšej dynamike a kultúre správania sa na ceste Trailhawk nestratí voči Wrangleru nič zo svojich terénných schopností.
Interiér je až nebezpečne civilizovaný. Nájdete tu kožené poťahy v dvoch faberných odtieňoch, hliníkové obklady na palubnej doske a dverách. Kompas a ukazovateľ náklonu auta však zostali. Zídu sa, keď si nebudete istí, kde je obloha a kde zem. Zárukou dostatočného priestoru pre cestujúcich bude takmer 3 metre dlhý rázvor náprav. Vyberateľné diely strechy zase spostredkujú pasažierom počas horúcich letných dní kontakt s okolitou prírodou ako v kabriolete
Chrysler predpokladá, že Trialhawk by sa mohol začať vyrábať v roku 2009.